בני בגין: “ליברמן עדיף על פני משה יעלון בביטחון? יש ימין טיפש…”

ח"כ בני בגין ממשיך במתקפה על שר הבטחון החדש: "אביגדור ליברמן אמר שהגבול של מדינת החמאס צריך לעבור בכביש 6. אז לעלוז שאדם בעל דעות כאלה מגיע למשרד הביטחון?"
נחמן גור
כ"ג אייר התשע"ו / 31.05.2016 11:08

ח”כ בני בגין מהליכוד תקף היום (שלישי) בחריפות, בראיון מיוחד שהעניק לרזי ברקאי בגל”צ, את מה שהוא מכנה כ”הדחתו” של שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון מלשכת השר, לטובתו של יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. בגין כינה את מחוללי המהלך הזה “ימין טיפש”, וצידד ביעלון.

“אדם שהיה מחויב לחלוטין להתנגדות להקמת מדינת אש”ף ביהודה ושומרון איננו מקובל עליהם, ואילו אדם שמחויב לזאת אבל הבטיח עונש מוות למחבלים הוא כשר למהדרין”, מחה בגין. “זה הביא אותי לאיזושהי מחשבה שיש ימין מתון, ימין קיצוני ויש ימין טיפש”.

בגין הוסיף: “ליברמן הציג רק אתמול את משנתו והיא לא חדשה. לכן פליאתי על אותם חברים, חלקם גם בין התושבים היהודים בשומרון, שזוכרים את הדעה שליברמן השמיע – שהגבול המערבי של אותה מדינה ערבית, שאני רואה בה מדינת אש”ף בשלב ראשון, ומהר מאוד מדינת חמאס, שהגבול שלה צריך לעבור לאורך כביש 6.

“אז לעלוז שאדם בעל דעות כאלה שמגיע למשרד הביטחון מצד תושבים בשומרון ומצד אנשים בליכוד, מוביל אותי למסקנה הזאת”, הסביר.

בגין התייחס למבקריו: “כפי שכתבו עלי, השפעתי אפסית ביום טוב, אך למדתי שגם לאפסיות יש דרגות ובתוך האפסיות הזאת אני משתדל להביא תועלת. העובדה שיעלון הוחלף תמורת ליברמן לא הקלה על יכולתי לתרום לעבודת הממשלה”.

בגין התייחס ליחסים בינו לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעת הזו ואמר: “ראש הממשלה הציע לי להיות שר, אך לא יכולתי לקבל את העול המוגבר שיש על חברי הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ימין טיפש
    31/05/2016 14:57
    חיים
  1. לבני בגין צר לי שאני נאלץ לומר לך את זאת אבל טיפש זה מי שלא מבין שבפוליטיקה לא לכל מה שאומרים באמת מתכוונים.