חייל נפצע קל בפיגוע דקירה בתל אביב • צפו: ההשתלטות על המחבל

חייל צה"ל נפצע הערב באורח קל מדקירה ברחוב יגאל אלון פינת נחלת יצחק בתל אביב • המחבל, ערבי בן 17 מאזור יהודה ושומרון, נלכד על ידי המשטרה והועבר לחקירה • החייל סובל מחתכים קלים בפניו וצפוי להשתחרר לביתו הערב
חיים טוויל
כ"ב אייר התשע"ו / 30.05.2016 20:06

חייל צה”ל בן 19 נפצע הערב (שני) באורח קל בפיגוע דקירה ברחוב יגאל אלון פינת נחלת יצחק בתל אביב.

המחבל, ערבי בן 17 מאזור יהודה ושומרון, נלכד על ידי המשטרה והועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

כוחות ההצלה העניקו לחייל טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב עם פצעי דקירה בפניו. מבית החולים נמסר כי החייל סובל מחתכים קלים בפניו וצפוי להשתחרר לביתו עוד הערב.

אביו של החייל, שנדקר באמצעות מברג, שיחזר ל’מעריב’ את רגעי האימה: “אני עוד בלחץ ממה שראיתי. הגעתי הביתה וראיתי אותו מחזיק את הראש, וצורח ‘אבא, אבא, מחבל דקר אותי, תזמין לי אמבולנס’. מיד עליתי על המדרכה, עצרתי את האופנוע, העליתי אותו הביתה, ואמרתי, ‘אני אעצור את הדימום’.

“הוא היה שותת דם. הכנסתי אותו הביתה עם מגבות וניירות. השכנה ישר נכנסה מהצעקות וצלצלה למד”א. אני רציתי רק לעצור לו את הדימום. שמענו שהאמבולנס למטה, ופגשנו את הפרמדיקים”.

 המחבל מאיים • צילום באדיבות המצלם

“זה היה מזל שהגעתי”, המשיך האב. “הוא היה כולו דם. הוא סיפר לי שהוא חזר מהצבא, הוא הולך כל יום מהרכבת ברגל לנחלת יצחק. כשהוא הגיע לפינת יגאל אלון, הוא שמע צעקה מאחוריו, ואז הרגיש שתי דקירות בראש.

“הוא הסתובב, ראה את המחבל, דחף אותו בכוח והתחיל לרוץ לכיוון הבית. המחבל נכנס לחדר המדרגות, זרק את המברג וקבוצת אנשים תפסו אתו והשתלטו עליו”.

יחיאל מילר, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: “הייתי בסמיכות למקום וכשהגעתי לזירה עקב דיווח ממוקד איחוד הצלה על פצוע קשה מדקירה, נתקלתי בצעיר עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני”.

זירת הפיגוע • צילום:  יהודה רחמים חדשות 24

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות