טרגדיה בכנרת: נסע עם חבריו להתפלל בקברי צדיקים וטבע למוות

ר' מכלוף מלכא ז"ל מבאר שבע הגיע לטבריה במסגרת מסע אל קברי צדיקים, נכנס לרחוץ בכנרת - ונעלם • כעבור שעות אחדות נמשה גופתו מקרקעית האגם ללא רוח חיים על ידי צוללני יחידת המתנדבים של משטרת ישראל
חיים טוויל
ט"ו אייר התשע"ו / 23.05.2016 19:25

טרגדיה בכנרת:  כוחות משטרה בסיוע צוללנים ומתנדבים איתרו הערב (שני) את גופתו של ר’ מכלוף מלכא ז”ל, חרדי בן 72, שטבע למוות בחוף השיקמים בכנרת. 

המנוח ז”ל, תושב באר שבע, הגיע לחוף בכנרת במסגרת מסע שערך עם חבריו לבית הכנסת ‘שירת הרמב”ם’ בקברי צדיקים. הוא נכנס לרחצה בתוך המים בשעות הצהריים ונעלם.

הדיווח על העלמותו התקבל סמוך לשעה 16:00 במוקד 100 של המשטרה. כוחות גדולים של משטרה וצוללנים יצאו אל החוף בכדי לנסות ולאתר אותו. החיפושים התמקדו על קו החוף ובמי האגם באמצעות כלי שיט של השיטור הימי ומתנדבים של יחידת הצוללנים.

כעבור שעות אחדות של חיפושים נמסר מזק”א: “בחוף השיקמים נמצאה גופה של כבן 70 ללא רוח חיים, ככל הנראה מדובר בנעדר מזה כמה שעות”.

מהמשטרה נמסר: “במשך לאירוע העלמותו של אזרח תושב הדרום במי אגם הכנרת. האזרח נמשה מקרקעית האגם ללא רוח חיים על ידי צוללני יחידת המתנדבים של משטרת ישראל ופונה לבית חולים פוריה”.

פאראמדיק מד”א מאיר אשרף וחובש בכיר במד”א שמעון לחמני שהגיעו למקום סיפרו: “צוללנים של המשטרה משו מהמים לקו החוף גבר כבן 72 כשהוא ללא דופק וללא נשימה, הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח”.

 

הדפס כתבה