בן דהן על בוגי: “הייתה התנהלות שאני לא מבין מאיפה היא באה”

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן התייחס לראשונה למערכת היחסים העכורה שהתפתחה בינו לבין שר הביטחון הפורש: "ההתנהגות הזו אין לה שום סיבה ואין להם במה להיתלות"
נחמן גור
ט"ו אייר התשע"ו / 23.05.2016 09:13

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, התייחס הבוקר (שני) בראיון שהעניק לגלי צה”ל לניסיון של לשכת משה יעלון להשפיל אותו אתמול ולמערכת היחסים העכורה שהתפתחה בינו ובין שר הביטחון הפורש.

בן דהן ציין, כי התאכזב מאוד מהדרך בה התנהל יעלון, לאור ההיכרות המוקדמת שהייתה לו עמו, כשזה היה מפקד אוגדת איו”ש.

“בחודשים האחרונים לא זומנתי לדיונים ביטחוניים עם יעלון”, סיפר.”צר לי שהייתה כאן התנהלות שאני לא מבין מאיפה היא באה”.

בהמשך דחה בן דהן את הטענה לפיה יחסו של יעלון נובע מיחסה של מפלגת הבית היהודי אליו. “אין שום הודעה שבה הבית היהודי קבע שצריך לפטר את השר יעלון. הבית היהודי השתדל בהרבה הזדמנויות להגן על השר יעלון. ההתנהגות הזו אין לה שום סיבה ואין להם במה להיתלות”.

בן דהן הביע תקווה כי יחסיו עם שר הביטחון החדש יהיו שונים: “היחסים טובים מאוד, אני חושב שהקרבה האידיאולוגית בינינו יותר גדולה. אני אדם אופטימי, אני בטוח שהשנים הקרובות תהיינה טובות יותר להתיישבות בעזרת ה'”.

אתמול, למרות הניסיונות של אנשי לשכתו של משה יעלון להשפיל את אנשי לשכת סגן השר הרב אלי בן דהן, רגע לפני עזיבת התפקיד – ולחייב אותם לעזוב את תחומי הקריה ולהחזיר את כל הציוד עד השעה 16:30, הושג סיכום, בעזרת לשכת ראש הממשלה, לפיו הם ימשיכו בעבודתם כרגיל – וסגן שר הביטחון יישאר בלשכתו בבסיס הקריה בתל אביב.

סגן השר הרב בן דהן צייץ בטוויטר שלו: “למרות הניסיון לטרטר את אנשי לשכתי, הודות לשכת רוה”מ ובתיאום עם הנציבות סוכם כי עובדי לשכתי ימשיכו בעבודתם החשובה במשרד הביטחון כרגיל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב לא רב- אלוף
    23/05/2016 11:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יקרא שמע ישראל כמו שכב ר עשו בטרבלינקה ומיידאנק ואללה ירחמו