צחק אחרון: הרב אלי בן דהן יישאר בלשכתו בבסיס הקריה בתל אביב

מכה לאנשעי לשכתו של יעלון: ההשפלה נכשלה • ראש לשכת נתניהו פנה אל הדרג המקצועי במשרד הביטחון והורה להם שלא לבטל את אישורי השהייה והכניסה של סגן השר הרב אלי בן דהן ללשכתו בבסיס הקריה בתל אביב
נחמן גור
י"ד אייר התשע"ו / 22.05.2016 17:44

על אפם ועל חמתם: למרות הניסיונות של אנשי לשכתו של משה יעלון להשפיל את אנשי לשכת סגן השר הרב  אלי בן דהן, רגע לפני עזיבת התפקיד – ולחייב אותם לעזוב את תחומי הקריה ולהחזיר את כל הציוד עוד היום, הושג הסכם בעזרת לשכת ראש הממשלה לפיו כי ימשיכו בעבודתם כרגיל – וסגן שר הביטחון יישאר בלשכתו בבסיס הקריה בתל אביב.

סגן השר הרב בן דהן צייץ בטוויטר שלו: “למרות הניסיון לטרטר את אנשי לשכתי, הודות לשכת רוה”מ ובתיאום עם הנציבות סוכם כי עובדי לשכתי ימשיכו בעבודתם החשובה במשרד הביטחון כרגיל”.

הבוקר (ראשון) הופתעו אנשי לשכת סגן שר הבטחון לגלות כי מלשכתו של יעלון הנחיתו הוראה לשלול את תעודות הכניסה שלהם לבניין בקריה. לפי ההודעה, עד השעה 16:30 היה על כל אנשיו של בן דהן, לצאת מהקריה.

מדובר בהודעה חריגה ובוטה, מאחר שברור כי הרב בן דהן ואנשי לשכתו יחזרו תוך ימים ספורים למשרד, וזאת משום שבן דהן ימשיך לכהן בתפקיד עם כניסת ליברמן למשרד.

הרקע להודעה של אנשי לשכת יעלון הוא העימות האישי שהתפתח בין הרב בן דהן ויעלון על רקע סירובו של שר הבטחון המתפטר לקיים את ההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לבית היהודי. העימות גרר בהמשך האשמות חריפות ויחסי עבודה עכורים.

גורמים במשרד הבטחון אמרו הבוקר, בשיחה עם חרדים 10, כי הם נדהמים מההתנהלות של לשכת יעלון. “בן דהן הוא איש של שלום, ממש לא אחד שמחפש מריבות. גם כשכיהן כסגן שר הדתות כך היה. אלא ששר הביטחון מהרגע הראשון לא רצה אותו כסגנו, וכעת מדובר בהמשך ההתנכלויות. זו פשוט נקמה”.

בלשכתו של הרב בן דהן מביעים תקווה שעם ליברמן היחסים בין הלשכות יתנהלו אחרת. במיוחד אחרי שליברמן אמר בסוף השבוע לאנשי ליכוד כי הוא מתכוון להעניק לסגנו סמכויות.  

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה אלי בן דהן עושה במשרד הביטחון ?
    22/05/2016 18:07
    הנושרת מפתוחי חותם תל אביב
  1. הוא טוחן אוויר ומים במשרד הביטחון