חיסול בעולם התחתון: בנו של ריקו שירזי נרצח ביריות בתל אביב

בנו של ראש משפחת הפשע ריקו שירזי נרצח במכוניתו כשנסע בצפון תל אביב • במשטרה חוששים: החיסול יוביל לנקמה ולהחרפת המאבק האלים בין משפחות הפשיעה
חיים טוויל
ל' ניסן התשע"ו / 08.05.2016 09:35

חיסול בעולם התחתון: שי שירזי הוא העבריין שנרצח אמש (מוצאי שבת) ביריות בצפון תל אביב. שי הוא בנו של ריקי שירזי, ראש משפחת פשע, המרצה בימים אלה עונש מאסר בפועל.

שירזי נורה בעת שישב במכוניתו,  גבר כבן 45 שישב לצדו נפצע באורח קל. השניים נסעו במכונית ברחוב משה סנה ועצרו ברמזור אדום, אז ירה בהם אדם שנמלט מהמקום, ככל הנראה רכוב על אופנוע. המשטרה סורקת אחר החשוד בירי.

יצחק דוד מחבוביאן, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני נפגעים עם פצעי ירי, אחד מהם היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד”א שהעבירה אותו לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה.

“פצוע נוסף פונה אף הוא בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא בהכרה”. בבית החולים הוכנס שירזי לחדר הטראומה והרופאים המשיכו להילחם על חייו, אך כעבור שעה קלה לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

צו איסור פרסום הוטל על כל פרטי החקירה שמנוהלת ביחידה ארצית של משטרת ישראל.

קיים חשש כי החיסול יוביל לנקמה ולהחרפת המאבק האלים בין משפחות הפשיעה.

בהוראת מפכ”ל המשטרה, רוני אלשיך, התכנסו הלילה בכירים במשטרה – מהמטה הארצי ומהמחוזות השונים – לדיון מיוחד בעקבות החיסול.

שלמה (מומו) שירזי, אחיו של ריקו שירזי, אמר בשיחה בגל”צ: “הוא חי חיים נורמטיביים ותראה את ההפתעה שקיבלנו. הוא ילד מספיק חכם, והנה לאן החיים הביאו אותו”.

הדוד שירזי הוסיף: “הוא בן אחי, ילד שגידלתי אותו. לא נכנסתי לו לחיים, הוא היה בבית סוהר כמה שנים, יותר מזה אני לא יודע”.

שי שירזי שוחרר רק לפני כשנתיים מהכלא, לאחר שריצה כמה שנות מאסר. לפני כתשע שנים הוא נעצר בחשד לרצח כפול ליד מועדון בתל אביב, אבל שוחרר בשל חוסר בראיות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות