מקומון באשדוד עם כותרת בניחוח אנטישמי: חרדים מטנפים פארקים

יום השואה 2016: מקומון נפוץ באשדוד מאשים את החרדים כי הם ''כובשים את הפארקים באשדוד, אלפים מהם מגיעים אליהם באוטובוסים, והם מותירים לכלוך טינופת וזוהמה" • העורך בחר שלא להגיב
אליעזר היון
כ"ז ניסן התשע"ו / 05.05.2016 15:31

מקומון נפוץ היוצא לאור באשדוד מפרסם כותרת פרובוקטיבית ומסיתה כנגד החרדים: “שערוריה – חרדים כבשו את הפארקים ואשדודים נשארו בחוץ”.

המקומון, ‘השבוע באשדוד’, מתייחס לימי חול המועד פסח, תוך שהוא משתמש בהאשמות קשות כנגד החרדים: “אלפי חרדים הגיעו בחול המועד באוטובוסים, השתלטו על הפארקים באשדוד, והותירו אחריהם טינופת לכלוך, זוהמה ועבודה רבה לעובדי הניקיון”.

מעל לכותרת הקשה מופיעה תמונה של חרדים מטיילים באחד הפארקים.

פנינו לעורך המקומון בשאלה, האם דווקא על רקע יום השואה הוא אינו סבור כי כותרת מן הסוג הזה מעלה ניחוחות אנטישמיים.

העורך בחר שלא להגיב.

זו אינה הפעם הראשונה שגורמים חילוניים בעיר מאשימים את החרדים בלכלוך, זוהמה וטינופת.

בשנה שעברה אמר השף גיא פרץ לאתר ‘אשדוד 10’, כי חרדים השתלטו על פארק אשדוד-ים ולכלכו אותו: “הפארק מוצף חרדים, לא ראיתי אף חילוני אחד, הם מלכלכים ומטנפים. הם זרקו שקיות, ניירות, טיטולים לאגם, קילפו פירות וירקות וזרקו את השאריות על הרצפה, אף אחד מהם לא טרח לנקות, הכל נשאר באותו מצב”.

חבר המועצה מטעם ש”ס אבי אמסלם אמר אז בתגובה שצוטטה באתר: “צר לי לשמוע על אותם אנשים המלינים על הציבור החרדי המבקר בפארקים ובגנים העירוניים. הציבור המסורתי והחרדי בעיר מונה מעל 50% מכלל האוכלוסייה בעיר.

“הזמן היחיד של המשפחות לצאת לבילוי הוא בימי חול המועד וחוץ מאירועי תרבות שאנו עושים להם אין להם שום דרך אחרת לצאת עם המשפחות. הזכות שלהם לבלות היא לא שונה מאף תושב אחר בעיר שמבלה בפארקים. בושה שמנסים לתלות את זה בלכלוך כביכול שמשאירים שם.

“מעניין מאוד שביום המימונה ויום העצמאות שמבלים בפארקים אלפי משפחות עם כמויות של לכלוך אני לא שומע שום התייחסות של אף אחד על הלכלוך שמשאירים שם. בכל אופן הייתי מציע לאותם מתלוננים להפסיק עם מסע ההשמצות והרכילות נגד היהדות המסורתית והחרדית בעיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות