השרה איילת שקד: נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחרי בנימין נתניהו

שרת המשפטים התראיינה הבוקר לתוכנית של 'אורלי וגיא', והתייחסה גם לעתידה בעולם הפוליטי: "אני לא פוסלת ריצה לראשות הבית היהודי במקרה שבו בנט יחליט על פרישה"
נחמן גור
י"ז ניסן התשע"ו / 25.04.2016 12:34

שרת המשפטים איילת שקד העריכה הבוקר (שני) בראיון שהעניקה לתכנית של ‘אורלי וגיא’ בערוץ 10, כי ראש הממשלה הבא, לאחר עידן בנימין נתניהו, יהיה יו”ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט.

שקד התבקשה להתייחס לשאיפותיה בפוליטיקה ענתה: “אני כרגע מתרכזת במשרד המשפטים. לדעתי נפתלי בנט יהיה ראש ממשלה אחרי בנימין נתניהו”.

שקד התייחסה לאפשרות שבמקרה כזה יחליט בנט לפרוש מהמפלגה ואמרה: “אני לא פוסלת ריצה לראשות הבית היהודי במקרה שבו בנט יחליט על פרישה”.

שרת המשפטים הוסיפה כי להערכתה למועמדותה יש סיכוי: “לא יודעת אם הבית היהודי בנוי לאישה בראשותו, אבל עובדה שהוא בחר אישה למקום הראשון בפריימריז”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זו אמירה מפחידה. השרה שקד איננה מבינה דמוקרטיה מהי
    26/04/2016 00:28
    עדי
  1. היא הצליחה לריב עם כל הפרקליטים. עם בית המשפט והכל תוך כדי הסברים בעומק חשיבתי של תלמיד תיכון באשר למשמעות הדמקורטיה. טיעונים מסוכנים מאין כמוהם בראייה היסטורית. וסביבה המון מריע שמבלבל סדרי שלטון ועמדות פוליטית. שזכויות אדם זה משהו ‘שמאלני’ נתעב בעיניו, שסדרי שלטון עליונות החוק כל זה נחשב בעיניו לכמעט פשע. זה הדור של המנהיגות שייכנס לספרי ההיסטוריה כתחילת ההתדרדרות של מדינת ישראל. רבות עוד ילמדו בדורות שיבואו על חבורת בנט ושקד.. וינסו להסביר איך לא קם נביא מתריע בשער והצילנו מאסונם של זחוחים אלו.