מחאה על העונש: פעילי ימין הציתו דגל אש”ף מול ‘שער רבין’ בתל אביב

מרזל, בן ארי וגופשטיין שרפו דגל אש"ף מול הקריה בת"א במחאה על העונשים שנגזרו על שני חיילים מחטיבת כפיר ששרפו דגל אש"ף • מיכאל בן ארי: "חייל כזה לא צריך לשבת, אלא לקבל צל"ש על מה שהוא עשה" • ברוך מרזל: "מישהו בצה"ל התבלבל"
חיים טוויל
ו' ניסן התשע"ו / 14.04.2016 19:26

תגובה ציונית הולמת : פעילי הימין ד”ר מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין וברוך מרזל הציתו היום (חמישי) את דגל אש”ף מול שער רבין של בסיס הקריה בתל אביב, במחאה על העונשים שנגזרו אתמול על שני חיילי חטיבת כפיר, ששרפו את הדגל הפלסטיני במחסום ליד שכם.

התקרית אירעה כאשר חיילים מחטיבת כפיר עצרו אתמול בבוקר רכב לבדיקה במחסום סמוך לעוורתא בשומרון, החרימו דגל פלסטיני שהיה בתוכו, שרפו אותו והשליכו אותו לשיחים במקום.

בעקבות תלונה של הרשות הפלשתינית, מפקד הגדוד החליט להדיח חייל המשמש במ”כ מתפקיד פיקודי ובנוסף לשלוח אותו ל-20 ימי מחבוש. חייל שהיה מעורב במעשה נענש ב-28 ימי ריתוק. 

ד”ר מיכאל בן ארי אמר במהלך ההפגנה: “כשהייתי חייל במילואים ההוראה הייתה לשרוף את הדגלים הללו, היינו הולכים ברחובות ועם מוטות מורידים מהעמודים את הדגלים ושורפים אותם, אבל מישהו התבלבל והדגל הזה הפך לסמל.

“אין דו קיום איתם כי הדגל הזה, בשמו רוצחים יהודים, גם בתל אביב.

“דגל ישראל צריך להיות מונף בגאון וחייל כזה לא צריך לשבת אלא לקבל צל”ש על מה שהוא עשה”.

ברוך מרזל אמר: “את הדגל הזה, של הטרור, צריך לשרוף, כי הוא ספוג בהרבה דם של יהודים, מישהו בצה”ל התבלבל, אסור היה לשלוח את החיילים לכלא, הדגל הזה הוא דגל שחיילי צה”ל היו צריכים להתחנך לשרוף, וגם את אלו שמחזיקים אותו.

“חיילי צה”ל צריכים להשמיד עד כלותם את כל מי שמנסה לפגוע בהם ולא לשחק משחקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות