משה אבוטבול טס לתמוך במתמודד ב’אח הגדול’ שהסית בעבר נגד חרדים

ראש עיריית בית שמש החרדי משה אבוטבול השתתף במפגן תמיכה בצעיר המתמודד בתכנית המציאות האח הגדול • לפני 4 שנים, בשיא העימותים בין חרדים לחילונים בעיר בית שמש, כתב המתמודד סטטוס מסית - ואחר כך חזר בו
דוד ליבוביץ
כ"ז אדר ב' התשע"ו / 06.04.2016 16:05

על מה הוא חשב? ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, עלה היום (רביעי) על מסוק וטס עם כרזות בצידו, כדי לתמוך במתמודד צעיר המשתתף בתכנית מציאות זולה בשם ‘האח הגדול’.

הצעיר, ברק אדרי, קרא בעבר לרצח חרדים, לא פחות – ואחר כך חזר בו.

לפני 4 שנים, כשהעימותים בין חרדים לחילונים בעיר בית שמש היו בשיא, כתב אדרי בדף הפיסבוק שלו: “זוהי ארץ לחילונים… כל עוד הם [החרדים] לא תורמים גרם למדינה שיחפשו…. מוות לחרדים! מי בא אתי להחריב את בני ברק?”

אדרי, שככל הנראה לא מצאה חן בעיניו העובדה שהעיר בה נולד וגדל מתחרדת, כתב את הסטטוס הזועם מתוך תסכול.

אלא שהזעם שעורר בדבריו, גרם לו לסיר את הסטטוס המדובר ובמקומו כתב: “זוהי ארץ לחילונים! ואם ה__ האלה היו עושים צבא… אז היתה להם זכות. כל עוד הם לא תורמים גרם למדינה, שיחפשו מי יעשה אותם!”.

זה לא עזר הרבה, ונגד אדרי הוגשה בשעתו תלונה במשטרה על הסתה.

מהפקת ‘האח הגדול’ נמסר לפני כשלושה חודשים לאתר וואלה: “מדובר בסטטוס שכתב ברק לפני מספר שנים, אז חזר בו והביע חרטה. נסתפק בתגובתו לעניין כפי שפורסמה בשעתו: ‘…יש לי אח חרדי ודוד שהוא רב חשוב בירושלים… אני מתחרט… הבהרתי שהכוונה היא רק למחאה בדרכים חוקיות”.

הבוקר, כאמור, הועלה מסוק במימון של ‘תכשיטי בנדה ובניו’ כשעליו ראש העיר החרדי משה אבוטבול, סגנו מאיר בלעיש וחברים נוספים.

על פי המדווח באתר ‘שמש נט’, “המסוק עשה דרכו אל בית ‘האח הגדול’ כדי להעביר מסר של חיזוק ואהבה למועמד שלנו שם, ברק אדרי”.

דובר עיריית בית שמש הגיב: “בית שמש היא מורכבת ומגוונת שידעה מאבקים ושסעים חברתיים. הפעילות בנושא נעשית על ידי נציג הצעירים במועצת העיר, מר מאיר בלעיש המשמש כממלא מקום ראש העיר.

“ראש העיר הוא ראש עיר של כולם, מתוקף תפקידו הוא פועל בשלל דרכים וערוצים להפגת המתחים בעיר וכמובן מגבה את סגניו.

“לפני מספר שנים כאשר המתמודד כתב נגד הציבור החרדי, ראש העיר לא היסס והגיש כנגדו תלונה במשטרה, אך כיום, לאחר שביקש סליחה והתנצל, הדברים מאחורינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות