יחימוביץ’ על החשדות נגד הרצוג: מקווה שהמפלגה לא תשלם מחיר כבד”

חברת הכנסת יחימוביץ' התייחסה לחשדות המופנים כנגד יו"ר המפלגה בוז'י הרצוג: "סיטואציה מביכה עבורי, סומכת, כמו תמיד, על המשטרה, הפרקליטות ועל כל מוסדות שלטון החוק, ומייחלת שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי".
קובי פינדרוס
כ"ג אדר ב' התשע"ו / 02.04.2016 20:44

חברת הכנסת יחימוביץ שוברת שתיקה בהקשר לפרסומים אודות בדיקה בעניינו של יו”ר האופוזיציה, החשוד במימון התמודדותו מולה על ראשות המפלגה בבחירות 2013.

יחימוביץ’ התייחסה בעיקר לבדיחות שהועלו ברשתות החברתיות, לפיהן מדובר ב”שבוע מצוין” עבורה, זאת משום שבמהלכו פסק בג”ץ נגד מתווה הגז והחוק להגבלת שכר הבכירים אושר בכנסת – מהלכים שבהם היתה מעורבת בהוצאתם אל הפועל. “אני מודעת לבדיחות ולפרשנויות כאילו זו המתנה השלישית שקבלתי השבוע.

“גם אם הציוצים האלה משעשעים, זה מאוד, מאוד רחוק מן המציאות. זה היה סיום קשה ומכביד לשבוע נהדר”.

חברת הכנסת הסבירה כי שתיקתה נובעת מהעובדה כי שמה שורבב לבדיקה: “בטח שמתם לב שלא הגבתי. אתם יודעים שלרוב אני לא מהססת במה שקשור לשלטון החוק, נקיון כפיים ומאבק בשחיתות, ולא עושה הנחות לחברים… הפעם זו סיטואציה מביכה בשבילי. דווקא כיוון שלפחות אחד העניינים הנחקרים קשור ישירות אליי – מימון לא חוקי לכאורה של קמפיין הכפשה נגדי בפריימריז 2013. לכן כל מה שאני אומרת תמיד, בעקביות, אם ייאמר עכשיו, עשוי להתפרש הפעם כאישי או כפוליטי ולהיצבע בצבעים זרים ולא ענייניים, לכן אחסוך במילים.

“כמו תמיד, אני פשוט מקווה שהצדק יצא לאור. סומכת, כמו תמיד, על המשטרה, הפרקליטות ועל כל מוסדות שלטון החוק, ומייחלת שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות