חזן שוב נגד יעלון: “אם יישפך דם יהודי – הוא יהיה על ידיך”

ח"כ אורן חזן ממשיך לתקוף ישירות את שר הביטחון • תיעד עצמו בצעדה בשומרון: "כבר קרוב לשנתיים שאנחנו צועקים וזועקים על מצב הביטחון וחוסר תחושת הביטחון בתחבורה הציבורית"
נחמן גור
י"א אדר ב' התשע"ו / 21.03.2016 12:43

ח”כ אורן חזן שוב יוצא כנגד שר הביטחון משה יעלון: בסרטון שהעלה לדף הפייסבוק, הוא מתועד בצעדה שקיים בכבישי השומרון עם עוד עשרות צעירים נושאי דגלים, כשהוא מזהיר מול המצלמה את יעלון: “אם יישפך עוד דם בעקבות החיכוך בין ישראלים לפלסטינים בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון – הוא יהיה על ידיך”.

במהלך הצעדה הניף חזן את מצלמתו ותיעד את עצמו אומר את דבריו – ובהם פנייה ישירה לשר יעלון: “למרות מזג האוויר הסגרירי החלטנו לצאת לצעידה קלה. לא ירתיעו אותנו לא טיפות של גשם ובטח לא חבורה של פלסטינים שחושבים שהם יכולים לקחת בעלות על הארץ הזו”.

חזן מוסיף ואומר למצלמתו: “כבר קרוב לשנתיים שאנחנו צועקים וזועקים על מצב הביטחון וחוסר תחושת הביטחון בתחבורה הציבורית”.

בשלב זה עובר חבר הכנסת חזן לפנייה ישירה לשר הביטחון: “יעלון, אני אומר לך בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, אם חלילה יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן הזה בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון, הדם הזה על הידיים שלך”.

זאת לא הפעם הראשונה שחזן יוצא נגד מדיניות הממשלה במלחמה בטרור – ונגד שר הבטחון יעלון אישית.

לפני כשבוע וחצי העלה חבר הכנסת סרטון לדף הפייסבוק, בו התייחס לסדרת פיגועי הטרור ואמר: “חברים, לי נמאס. אני בוער, אני מתפוצץ מבפנים. הצעת חוק שהעליתי מדברת על שלילת תושבות וגירוש מחבלים ובני משפחותיהם. לפני חצי שנה היא הוגשה אבל כבר שלושה חודשים היא תקועה בוועדת השרים לחקיקה בגלל שהיועצים המשפטיים ומפחדים מהתערבות שיפוטית”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות