פרשת דומא • עו”ד יורם שפטל: העבריינים היחידים – החוקרים

עורך הדין של העצורים בפרשת דומא תקף את המשטרה: "כל התוצרים, באו לעולם כתוצאה מאמצעי חקירה ברבריים שכללו עינויים קשים" • בן גביר: "אשתו של בן אוליאל הגישה תלונה לאחר שהותקפה על ידי בני משפחת דוואבשה"
דוד ליבוביץ
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 18:20

“העבריינים היחידים בתיק הזה בעניין גרימת חבלה במכוון הם החוקרים ומי ששלח אותם. הם העבריינים לכאורה”, כך אומר היום (חמישי), עורך הדין יורם שפטל, המייצג את הנאשם המרכזי בפרשת דומא עמירם בן אוליאל.

במסיבת העיתונאים  השתתף גם עו”ד איתמר בן גביר.

“השאלה המרכזית שעומדת למבחן בתיק הזה איננה סוגיית אשמת או חוסר אשמת הנאשם. השאלה היא האם מערכת המשפט, חרף לחצי הממסד הרוצה הרשעות בתיק הזה, תבחן את הפרטים על פי הכללים של מערכת המשפט”, אמר העו”ד.

שפטל סיפר על העינויים שעבר בן אוליאל: “הוא נקשר למיטת סדום ולכיסא סדום. הוא הושלך אל הריצפה על פניו. אלו עינויים מהאינקווזיציה של טוקמווידה”.

הוא הוסיף: “צריך להיות ברור – כל התוצרים, במיוחד בנוגע לעצור בן אוליאל, באו לעולם כתוצאה מאמצעי חקירה ברבריים שכללו עינויים קשים”.

“אם ההודאות תיפסלנה, אין אבק ראייה”, טען עורך הדין. “המבחן הגדול הוא האם מערכת המשפט תעמוד בפני הלחצים של הממסד”.

לדברי עורך הדין, המשטרה צירפה במתכוון קטין לאישומים.

“לשב”כ אין אומץ והוא לא מעוניין לחשוף את שיטות החקירה ולפיכך הוא צירף לתיק נאשם קטין וכך הוא הבטיח שהתיק יתנהל בדלתיים סגורות. וכשאני אומר שב”כ אני מתכוון רק למחלקה היהודית הידועה לשמצה ולא לכלל הארגון שהוא מהטובים בעולם”.

עורך הדין איתמר בן גביר סיפר כי אשתו של בן אוליאל התלוננה כנגד משפחת דוואבשה.

“אשתו של בן אוליאל הגישה תלונה לאחר שהותקפה על ידי בני משפחת דוואבשה, או מתחזים להיות בני המשפחה. למה נתנו להם להיכנס לבית המשפט? האם מישהו מנסה להשפיע על השופטים ולהפוך את המשפט לקרקס?”

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות