האבא של התינוק שטולטל מתחנן: “התפללו. אני בטוח שנראה ישועות”

"הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כבר כמה ימים בגלל חשש לחבלה. אני רוצה לנצל את הבמה וההזדמנות לבקש מכל אחד שנחשף לסיפור, להתפלל. לקבל שבת יותר מוקדם ולא לדבר לשון הרע" • מוקדם יותר האריך בית משפט את מעצר המטפלת החשודה • למטפלת הרשעה קודמת מ-2004
אליעזר היון
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 17:30

עידן ולירון גרסון, הוריו של דניאל בן הארבעה חודשים שמאושפז במצב קשה בבית החולים שניידר בפתח תקווה, ביקשו היום (חמישי) להתפלל למען בנם.

בשיחה עם כלי התקשורת, אמר האב עידן: “הבן שלי שוכב פה בטיפול נמרץ כבר כמה ימים בגלל חשש לחבלה. אנחנו מצד אחד מאוד דואגים, מצד שני המחלקה עושה ככל יכולתה לטפל בו.

“אני רוצה לנצל את הבמה וההזדמנות לבקש מכל אחד שרואה אותנו וחשוף למקרה, להתפלל למען שלומו של בני, דניאל חיים בן לירון, שנעבור את זה שנהיה חזקים. אני בטוח שנראה ישועות”.

בראיון לקול ברמה, סיפר האב: “ביום שני בצהריים קיבלנו אותו מהמטפלת במצב אפטי. רצנו איתו ישר לשניידר ומאז אנחנו כאן.

“לצערי, לא קיבלתי היום בשורות טובות מהרופאים. אבקש מהמאזינים להתפלל, לקבל על עצמם קבלה טובה, לקבל שבת יותר מוקדם ולא לדבר לשון הרע”.

התינוק אושפז ביום שני השבוע בבית החולים שניידר במצב קשה. המוסד הרפואי הודיע  היום כי התינוק מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ, מונשם ומורדם. 

במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע, וגורמים במרחב השרון מסרו כי המטפלת שחזרה את מעשיה מול מצלמות הווידאו של המשטרה.

מוקדם יותר היום, בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה של החשודה עד יום ראשון.

מחקירת המשטרה עולה כי היא הורשעה בשנת 2004 בתקיפת בת ארבע, לאחר שהטיחה את ראשה באסלה. המטפלת הורשעה במסגרת עסקת טיעון עם הפרקליטות, שאפשרה לה לשוב לעבודתה כמטפלת ולא קיבלה עונש מאסר כלל.

במהלך היום אמרו בני משפחה ל-nrg: “ההורים לא ידעו שבעבר היא פגעה בתינוקת. הסתירו את זה. אם הם היו יודעים אז בוודאי שהם לא היו שמים את הילד אצלה. דברים כאלה צריך לפרסם. עשו לה עסקת טיעון ולא מנעו ממנה לטפל בילדים. המצב של התינוק קשה. הרופאים אומרים שצריך להתפלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התינוק
    27/03/2016 21:35
    נועה
  1. שמטפלת הזאת תמות