מני נפתלי עומת במשטרה עם עובדת ממעון רה”מ: חשד למעשים חמורים

המתלוננת, סבטלנה גרודצקי, התייצבה במשרדי להב 433 בלוד ושם עימתו אותה החוקרים עם נפתלי • עו"ד כהן המקורב למשפחת נתניהו: "הבטיחו לה שהיא תזומן לעימות, אבל במשך 9 חודשים לא עשו שום דבר. המשטרה 'מאתרגת' את נפתלי"
דוד ליבוביץ
כ"א אדר א' התשע"ו / 01.03.2016 19:23

אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, עומת היום (שלישי) עם עובדת שעבדה תחתיו, בחשד שביצע מעשים חמורים.

לפי חדשות 2, המתלוננת, סבטלנה בוגוסלבסקי גרודצקי, התייצבה במשרדי להב 433 בלוד ושם עימתו אותה החוקרים עם נפתלי במשך כשעה.

“חיכינו לעימות הזה תשעה חודשים ואנחנו משוכנעים כעת שהוא יסייע להוציא את הצדק לאור”, אמרה בתום העימות פרקליטתה של המתלוננת, עורכת הדין שרה מרקוביץ’.

גרודצקי טענה כי נפתלי ביצע מעשים חמורים.

התלונה הוגשה כבר לפני כשנה על ידי העובדת לשעבר, אולם החקירה בעניין זה הושעתה בשל החלטת היועץ המשפטי הקודם, יהודה וינשטיין, לחקור במשטרה את פרשת מעונות ראש הממשלה.

החקירה הוטלה על יאח”ה ובשל כך נאלצו החוקרים להתרכז בפרשת מעונות ראש הממשלה ולהזניח את החקירה נגד נפתלי. כעת התחדשה החקירה נגד נפתלי וכבר בשבוע שעבר הוא נחקר שוב בגין תלונת העובדת לשעבר. היום, כאמור, נערך עימות בינו לבין העובדת.

נפתלי הקליט עובדות שונות לצורך חיזוק טענותיו ואת החומרים העביר למשטרה.

אלא שבאחת ההקלטות נשמעה גרודצקי מטיחה בו האשמות ביחס למעשים חמורים כלפיה, והמשטרה שנחשפה להקלטה האותנטית, מחזיקה בראייה בעייתית מול נפתלי.

עורך הדין יוסי כהן, המקורב למשפחת נתניהו, תקף בראיון שהעניק לחדשות 2, את התנהלות המשטרה: “קמה אישה, עובדת לשעבר במעון, והגישה תלונה על כך שנפתלי עשה מעשים חמורים. הבטיחו לה שהיא תזומן לעימות, אבל במשך 9 חודשים לא עשו שום דבר. יש אפילו ראיות לכך שבמקום לקדם את החקירה, ניסו להבהיל אותה”.

עו”ד כהן המשיך לתקוף את התנהלות המשטרה בנושא וטען כי היא נגועה בניגוד אינטרסים חמור.

“המשטרה ‘מאתרגת’ את נפתלי, שהוא עד שלה נגד ראש הממשלה וניהול המעון”, אומר עו”ד כהן. “כמובן שאם תלך נגדו ותמשיך לחקור את החשדות נגדו, אתה פוגע בעד שלך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות