הגרא”י סולובייצ’יק על הפלג: “כל מה שהם רוצים זה להיות בשלטון”

הגרא"י סולובייצ'יק תקף במהלך שיעורו את אנשי 'הפלג': "בשביל להראות לציבור שיש גזירת גיוס, הם מסוגלים לדאוג שיגייסו בחורים - העיקר שכולם יראו שיש גזירה. שיוכלו להגיד 'הנה צדקנו'"
יוסף גרינבוים
ה' אדר א' התשע"ו / 14.02.2016 13:09

עוד התקפה על פעילי ‘הפלג הירושלמי’: הגרא”י סולובייצ’יק, ראש ישיבת בריסק, תקף היום (ראשון) במהלך שיעורו היומי את אנשי ‘הפלג’.

“ישנם אנשים צועקים ‘גזירה גזירה, רוצים לקחת בחורים מהישיבות’ – ולכן מוציאים את כולם להפגנות והשתוללויות, ובסופו של דבר הם שמוציאים בחורים מהישיבות…”

ראש הישיבה הבהיר: “כל מה שהם רוצים זה שליטה. לא אכפת להם באמת שמישהו יתגייס, בשביל שיוכלו להגיד ‘הנה צדקנו’. האמת היא – שלא יקחו שום בחור מהסטנדר”.

ראש הישיבה סיפר עוד: “נכנסתי לאחרונה לחתונה שלהם ושרו ‘בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים…’ ודאי הם לא מאמינים – כי הם לא בשלטון. ברגע שיהיו בשלטון יאמינו מאוד… כל מה שהם רוצים זה להיות בשלטון”.

הגרא”י הוסיף ואמר: “בשביל להראות לציבור שיש גזירת גיוס, הם מסוגלים לדאוג שיגייסו בחורים – העיקר שכולם יראו שיש גזירה”.

אמש (מוצאי שבת) שוב הפגינו אברכים ובחורים מישיבה המזוהה עם ‘הפלג הירושלמי’ אלימות, כאשר תקפו בבני ברק רכב צבאי של חסיד גור עובד צה”ל, המשרת ברבנות הצבאית.

פעילי הפלג פגעו ברכב וניפצו את החלונות, בעת שחנה ליד שטיבל של חסידות גור.

במקום התפתחה מהומה, לאחר שהנהג הגיע עם חבריו לשטיבל. “החבר’ה שלי מהשטיבל התחילו לפוצץ אותם במכות”, סיפר הנהג. “ואז, בחסות הבלגן, הסתלקתי משם למשטרת רמת גן להגיש תלונה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות