הרבי מהרי”י מסאטמר הפסיד טיסה – והמריא במטוס פרטי

האדמו"ר מהרי"י מסאטמר ופמלייתו כבר היו בטרקלין 'מצדה' בנתב"ג, כאשר התברר: הוא לא יוכל לעלות אל הטיסה הממריאה ללונדון • חסידיו שכרו מטוס פרטי, בעלות של 50 אלף דולר, באמצעותו המריאו האדמו"ר ומלוויו אל הבירה האנגלית
יוסף גרינבוים
כ"ד שבט התשע"ו / 03.02.2016 12:24

האדמו”ר מהרי”י מסאטמר ופמלייתו, שהיו אמורים להמריא הבוקר (רביעי) מישראל ללונדון שבאנגליה – נותרו בישראל.

הבוקר בשעה 7:00 התפלל האדמו”ר תפילת שחרית באולמי ‘הדקל’ בבני ברק עם קהל חסידיו וילדי התלמוד תורה. לאחר התפילה נשא דברי פרידה.

כשעה לפני ההמראה הגיע האדמו”ר אל טרקלין האח”מים ‘מצדה’ בנמל התעופה על-שם דוד בן גוריון, שם נערך מעמד ‘צאתכם לשלום’.

לדברי גורמים בסאטמר, לפני העלייה למטוס התברר כי ישנה תקלה בכירטוס של האדמו”ר – שהיה אמור לפי התכנית הראשונית לצאת מניו יורק היישר ללונדון – ולכן לא התאפשר לו לעלות אל המטוס.

אנשי הפמליה ניסו להסדיר את הבעיה, אולם ללא הצלחה.

האדמו”ר נותר בנתב”ג. בתחילה  עמדה בפני עסקני החסידות האפשרות שימריא בטיסה הבאה היוצאת ללונדון, בשעה 16:30 אחר הצהריים, אולם הם איתרו מטוס פרטי, בעלות של 50 אלף דולר,  באמצעותו המריאו האדמו”ר ומלוויו כבר בשעת צהרים.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האדמו
    03/02/2016 13:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם יבוטל חידוש גזרת הגיוס לא יה’ מלחמה !!!!!!!! כל ראשי הישיבות והמנהיגים שיש להם חלק בחוק המחודש של שמד זה, על ידי שמעודדים את נציגיהם שחתמו על החוק החטא החמור הזה לא יכולים לומר עינינו לא ראו – אחרי שרואים בחוש את ההרס הגדול שיש בצבא זנות ברבים וכו’. אשריכם חכי”ם משומדים. “השטן צה”ל ולפיד גאים בכם” הבריסקער רב אמר בשנת תש”ח בנוגע ללקיחת כספים מהמדינה שהתורה אינו קנין הרמי”ם, כל שכן שנשמות ישראל אינו קנין הרמי”ם.

    כל צרות עם ישראל בגלל “חידוש גזרת הגיוס” השמד וזימה = ב-צהל ימ”ח. הגזרה התחדשה ע”י חברת הכלבים הכופרים -גפני פרוש ליצמן מוזס חכי”ם ש”ס ג’ וכו’ ומנהיגיהם המשכילים העמלקים המסיונרים הארורים “כת ערב רב”… בעצת מועצת גדולי הרפורמים והקונסרבטיבים, חז”ל כבר גילוי לנו שבני בניו של “המן” למדו תורה בב”ב, וכהיום החרדקי”ם ממשיכים דרכו של המן ימ”ש וזכרו, בהדרכת הכלבים פלג המשכילים -שטימן סכנה ליהדות! אמרו חז”ל גדול המחטיאו יותר מן ההורגו, האם לא רואים איזה חורבן יש בהצבא השמד והניאוף? ואלו “הלוחמים במסירות נפש והולכים למעצר בשביל כבוד שמים, הם שלוחי הציבור של כל כלל ישראל במלחמה לד’ בעמלק דור דור נגד המדינה הטמאה” פלג המשכילים ב”ב לא יכולים לומר ‘ידינו לא שפכו את הדם’

    “ברור כשמש” שכל אותם הפשרות שהנציגים החרדים-המסיונרים -מזרע “עמלק” עושים עם הממשלה הוא רק בכדי שיכלו לקבל כספים ותקציבים שונים, ואם לא היו לוקחים כסף מהמדינה בוודאי שלא היו גוזרים גזירות כאיו נגד הציבור החרדי”

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   04/02/2016 00:44

      אתה צודק לגמרי