ועדת האתיקה נגד ח”כ אורן חזן: דוחים בתוקף את דבריו נגדינו

לאחר שתקף את ועדת האתיקה והאשים אותה בחוסר עצמאות מפרסמת הועדה הודעה כנגד חבר הכנסת אורן חזן: "דוחים בתוקף את דבריו חסרי התקדים כנגד הוועדה וחבריה. ועדת האתיקה פועלת מאז ומתמיד באופן עצמאי לחלוטין"
אליעזר היון
כ"ג שבט התשע"ו / 02.02.2016 20:05

אורן חזן נגד ועדת האתיקה ולהיפך: אחרי שחבר הכנסת חזן תקף את ועדת האתיקה והאשים אותה בחוסר עצמאות, מפרסמת היום [שלישי] הודעה כי היא דוחה את דבריו של חבר הכנסת בתוקף.

חזן כזכור, הושעה על ידי הועדה מפעילות פרלמנטרית לפרק זמן של 30 ימים, על רקע עימותיו עם חברת הכנסת אלהרר ממפלגת ‘יש עתיד’, ויו”ר הכנסת יולי אדלשטיין. בעקבות ההשעיה אמר חזן כי: “מדובר בוועדה פוליטית ולא שיפוטית, שהחלטותיה נקבעות מראש על ידי יושב ראש הכנסת ולא על ידי עובדות”.

בתגובה פרסמה הוועדה את ההודעה ההבאה: “וועדת האתיקה של הכנסת דוחה בתוקף את דבריו חסרי התקדים של ח”כ אורן חזן, כפי שצוטטו בתקשורת, כנגד הוועדה וחבריה.

ועדת האתיקה, המורכבת ממספר שווה של חברים מסיעות הקואליציה והאופוזיציה, פועלת מאז ומתמיד באופן עצמאי לחלוטין והחלטותיה מתקבלות לגופו של עניין, בהגינות ומתוך ראייה רחבה, לא פוליטית, הרואה בראש ובראשונה לנגד עיניה את כבוד הכנסת וכבוד חבריה.

הוועדה דוחה בתוקף כול ניסיון מניפולטיבי להטיל דופי במניעי חברי הוועדה או ביושרם. מעמדה המוסרי הגבוה של וועדת האתיקה לאורך עשרות שנים, נגזר מעל לכול מאמון חברי הכנסת מכול הסיעות, בוועדה ובהחלטותיה. ראוי שחבר כנסת שעניינו נדון בפני הוועדה לא ינסה לערער אמון זה”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות