תבוסה למשיחיסטים בבחירות בכפר חב”ד: נבחרו 7 חברי ועד חדשים

לפנות בוקר הסתיימה ספירת הקולות בבחירות לוועד כפר חב"ד והוכרזו שמות חברי הוועד החדשים: שמעון רבינוביץ, יהושע סגל, נחמן רייכמן, שניאור מיכאלשוילי, שאול בייטש, בן ציון שיינברגר ויעקב קעניג • איש מחברי הרשימה המשיחיסטית לא נבחר
אריה ריבקינד
ח' שבט התשע"ו / 18.01.2016 09:04

אין הפתעות בבחירות לוועד כפר-חב”ד: שבעה חברי ועד חדשים נבחרו הלילה (שני) לכהן בכפר חב”ד.

לוועד התמודדו 16 תושבי הכפר ומתוכם נבחרו שבעה, שישה מתוכם מתמודדים שרצו ב’רשימה המאחדת’, בראשות יו”ר הועד הנוכחי הרב שמעון רבינוביץ.

766 בעלי זכות הצבעה מתוך 821 (רק כל בית אב, בעל בית בכפר, הוא בעל זכות בחירה) בוחרים, הגיעו לקלפי לממש את זכותם ולבחור במועמדים השונים. אחוז ההצבעה עמד על 93.3 אחוז.

למרות שאיש לא הופתע מהתמיכה הגדולה לה זכתה ‘הרשימה המאחדת’, הרי שארבעה מהנבחרים הם חברים חדשים בוועד המקומי.

הפתעת הבחירות היא התמיכה לה זכה המועמד העצמאי נחמן רייכמן, מגבאי בית-הכנסת ‘המרכזי’. הפתעה נוספת, היא התמיכה המרשימה שקיבל המועמד הצעיר של ‘הרשימה המאחדת’, שניאור מיכאלשוילי.

מי שהובסו בבחירות תבוסה מוחצת הם חברי הרשימה המשיחיסטית, שאיש מחבריה לא נבחר.

ואלה התוצאות: שמעון רבינוביץ – 448, יהושע סגל – 419, נחמן רייכמן – 372, שניאור מיכאלשוילי – 362, שאול בייטש – 346, בן ציון שנייברגר – 346, יעקב קעניג – 339.

עם פרסום התוצאות, הרים ראש הוועד הנבחר הרב שמעון רבינוביץ, כוסית ‘לחיים’ עם עמיתיו לרשימה שייע סגל ובן-ציון שיינברג. “התמיכה של הציבור זה הכוח האמיתי לפעול למענו”, אמר רבינוביץ בתגובה ראשונה לאתר חב”ד-COL, זמן קצר לאחר פרסום תוצאות האמת בשעה 3 וחצי לפנות בוקר. “הדבר הראשון שצריך לעשות זה לנסוע לרבי, לאוהל הקדוש, ולבקש ברכה להצלחה”.

תושבים בכפר חב”ד אמרו הבוקר: “כאיש אחד בלב אחד, כפר חב”ד יוצא לדרך חדשה ומחוזקת, עם אנשי ציבור ועסקנים נבחרים שיובילו להתרחבות בגשמיות וברוחניות, וישקיעו בדור הצעיר, המתבגר והמזדקן, ובכל אחד ואחת, בדרך הישרה שקבע והורה הרבי.

“בשורת ה’דידן נצח’ מתפשטת בכפר חב”ד ובכל ריכוזי חב”ד ברחבי העולם. חב”ד ליובאוויטש ניצחה. השפיות ניצחה. שוב הוכיחו חסידי חב”ד כי בנפשם ובדמם שמירת המסגרת שהרבי קבע, שמירת המוסדות, קו החינוך החסידי, קו ההשקפה הטהורה, קו הנאמנות לרבי בכל מחיר.

“רוב מוחץ של תושבי בירת חב”ד בארץ דחו את הגורמים הזרים, המנוכרים, בעלי ההשקפות שלא לרוח חב”ד, ולא הניחו להם לשבור את חומות הקדושה הטהרה והחסידות שבנו בעמל רב, חסידים בעלי מסירות נפש, אנשי מעשה, בהדרכת רבני הכפר מאז התייסדותו, בהוראת רבותינו”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל לובייטש דידן נצח...
    18/01/2016 12:27
    יואל תושב הכפר
  1. כולה הוחלט מי אוסף אשפה בכפר ומי אחראי על התשתיות. אחלה ניצחון

  2. ברוך שעקר ע
    18/01/2016 16:45
    רן
  3. להוציא את המשחיסטים מתוכנו

    • אלי   19/01/2016 08:59

      אני בחור חבדניק ואני קורא את הכתבה הזאת של המשיחיסטים והאנטים וואלה אני לא רואה הבדל בין זה לכתבות שונות של ערבים ויהודים .!!!
      זה כבר נהיה ממש גזענות ..ועוד המגיב לפני כותב להעיף את המשיחיסטים !!?? תגידו מה הכל בסדר??? אתם מבינים למה המשיח לא בא???

  4. המשיחסטים עשו צחוק אחד גדול מכל הבחירות הללו....
    18/01/2016 23:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. וסתם ככה הם אנשים יראי שמיים הרבה יותר מאריה ריבקין….

  6. דידן נצח
    19/01/2016 07:51
    דידן נצח
  7. נצחון גדול על האויב הגדול ביותר של ליובאוויטש מאז ומעולם: המשיחיסטים שר”י

  8. תבוסה למשחיסטים
    19/01/2016 20:20
    משה
  9. א. חתום שתושבי הכפר לא אמרו ללכת ב””השקופה הטהיירע”” ב. בתור משיחיסט ברכות ליו”ר הראוי הרב שמעון רבינוביץ’ ג.לא היתה פה שום תבוסה למי שלא בקי בענינים בכפר מחלפים יו”ר פעם ב21 שנה בממוצע ורק מסיבות מאד מוצדקות ובמלחמת עולם אז תרגיעו