הגבר והאישה החרדים שנלכדו בקייב עם סמים שוחררו בערבות

חשיפת חרדים 10 • הזוג החרדי - גבר ואישה מירושלים - שנעצרו לפני שבועיים בחשד כי ניסו להבריח סמים מאוקראינה, שוחררו בערבות של 4000 דולר עבור כל אחד • גם משטרת ישראל חוקרת את הפרשה • עו”ד מרדכי ציבין, המייצג את הגבר: "משטרת ישראל מתנהלת בצורה יעילה"
ב' שבט התשע"ו / 12.01.2016 21:51

חשיפת חרדים 10: הזוג החרדי – גבר ואישה מירושלים – שנעצרו לפני שבועיים בחשד להברחת סמים מאוקראינה, כאשר בחפציהם נמצאו שני ק”ג סמים, שוחררו בערבות של 4000 דולר עבור כל אחד.

משטרת ישראל היתה מעורבת בכל הליך השחרור, ומקיימת חקירה בפרשה.

עו”ד מרדכי ציבין, המייצג את הגבר, אמר הערב לחרדים 10: “מדובר באנשים חפים מפשע אשר לא ידעו כי במזודותיהם יש סמים. יש לי אמון מלא ברשויות הממשלה, השרותים החשאיים, ובמערכת בתי המשפט באוקראינה”.

לדבריו, “הסטנדרטים של זכויות אדם באוקראינה לא נופלים מאלה אשר במדינות המערב, ולא לחינם אוקריאנה עומדת להצטרף פת לאיחוד האירופי”.

צבין, הידוע בקשריו המסועפים ברחבי העולם, מהם בלתי שגרתיים, הוסיף: “יש לציין לשבח את התנהלותה המסורה, היעילה והאכפתית של משטרת ישראל בפרשה”.

בני הזוג אינם נשואים. ככל הידוע, הם מאורסים. הגבר שוחרר כבר אתמול בבית המשפט האוקראיני בערבות.

האישה, המיוצגת על ידי עורכי דין מהסנגוריה הציבורית באוקראינה, שוחררה היום.

ציבין

על מקום הימצאו של הגבר מאז שחרורו מהמעצר מוטל איפול.

Jלק גדול בהצלחה של השחרור בערבות, הלא מקובל בפרשיות סמים, יש לזקוף לזכותו של אחד משלוחי חב”ד בקייב, הרב יונתן מרקוביץ’ אשר לו קשרים טובים ביותר עם המנהיגות המקומית והממשלתית.

נדגיש, כי לא את כל הפרטים ניתן לחשוף בשלב הזה, אך ניתן לציין כי משטרת ישראל מעורבת אף היא בפרשה, שיש לה קשר ישיר גם לישראל.

על פי החשד יש מי ש’דאג’ להטמין את הסמים בכליהם של האיש והאישה. כמו כן היה גם מי שדאג לפתותם להגיע לאוקראינה, כביכול כדי לבדוק הצעת עבודה מפתה.

נזכיר כי בתחילה החליט בית המשפט בקייב להאריך את מעצרם בחודשיים, תוך הסכמה לשחרר אותם בערבות, תמורת הפקדה של 52 אלף דולר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות