ח”כ זהבה גלאון מסיתה נגד נתניהו: “ברון ההסתה, השנאה והאש”

יו"ר מרצ תוקפת את ראש הממשלה בחריפות, מאשימה אותו ברדיפה והשתקה - וקובעת: "אם זה יכול להביא לו קולות בבחירות ולהבטיח לו עוד קצת זמן על הכיסא, זה כשר. אפילו אם המחיר הוא דם ושריפה"
נחמן גור
א' שבט התשע"ו / 11.01.2016 11:23

יו”ר מרצ, ח”כ זהבה גלאון, תקפה הבוקר (שני) בחריפות בדף הפייסבוק שלה את ראש הממשלה נתניהו, תוך שהיא מסיתה נגדו בצורה חסרת תקדים ומאשימה אותו בעקיפין בפעולות תג מחיר.

“מוחמד אבו-חדיר, בית הספר הדו-לשוני, משפחת דוואבשה, פעולות תג-מחיר רבות מספור, והלילה גם ארגון זכויות אדם – כל אלה קרו במשמרת של נתניהו, ברון ההסתה, השנאה והאש”, כתבה גלאון.

היא הוסיפה: “אף אחד מפשעי השנאה האלה עוד לא שכנע את ראש הממשלה לסגת ממדיניות הרדיפה וההשתקה, לקרוא להרגעה, לעצור את ההידרדרות”.

לדבריה, “אם זה יכול להביא לו קולות בבחירות ולהבטיח לו עוד קצת זמן על הכיסא, זה כשר. אפילו אם המחיר הוא דם ושריפה”.

גלאון המשיכה וכתבה: “חוק סימון העמותות של שרת המשפטים והגיבוי שניתן בשתיקה לקמפיין השתולים, הכשירו סופית את הרדיפה והציד של ארגוני השמאל, ובראשם של בצלם ושוברים שתיקה, שעושים את הפשע החמור ביותר שאפשר לעשות במדינה שמידרדרת לפאשיזם – חושפים את האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אפילו שביבי הוא טיפה מוג לב ועשה הרבה טעויות - זה ממש מקומם לקרוא
    18/09/2016 20:55
    אוראור
  1. את דבריה של זאבה גירעון , אבל זה לא מפתיע – הרי ביבי הוא ימני – והמנוולת הזאת לא היססה להשתלח אפילו בדן מרגלית השמאלני. אני מאוד מקווה שהיא לא נשואה – אחרת אני מרחמת על בעלה וילדיה – אלא אם הם מנוולים ומושחתים כמותה.