הרצוג נגד נתניהו: “אזרחי ישראל הביטו במוצאי שבת בפודיום ריק”

יו"ר האופוזיציה תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר: "למדינת ישראל אין ראש ממשלה. מהפודיום עם הסמל של משרד ראש הממשלה שהוצב בדיזינגוף 130 נאם אזרח עייף, מבוהל ומסית ששמו בנימין נתניהו"
קובי פינדרוס
כ"ג טבת התשע"ו / 04.01.2016 15:33

“בדיזנגוף 130 התרחש פיגוע ראשון בסגנון דאעש. צריך גישה אחרת למאבק בטרור”, כך אמר היום (שני) יו”ר האופוזיציה יצחק (בוז’י) הרצוג בפתח ישיבת סיעת המחנה הציוני בכנסת.

הרצוג התייחס לאמירה של ארדן לפיה ‘מתאונות מתים יותר’ ואמר: “זו לא תאונת דרכים או מחלה ממארת”.

הוא תקף את ראש הממשלה ואמר: “אזרחי ישראל הביטו במוצאי שבת בפודיום ריק שהוצב בדיזנגוף 130 בת״א, פודיום עם סמל משרד ראש הממשלה, שממנו היה אמור לנאום לאומה ראש ממשלת ישראל. רק שלמדינת ישראל אין ראש ממשלה ומהפודיום נאם לבסוף אזרח עייף, מבוהל ומסית ששמו בנימין נתניהו.

“לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא לא היה מסית נגד חמישית מאזרחי ישראל והופכם לפורעי חוק. ביום שישי נרצחו שני אזרחים יהודים יקרים מכרמיאל ואופקים ואזרח ערבי ישראלי מלוד – ומה ראש הממשלה עושה? מסית ומאשים את אזרחי ישראל הערבים. לא היה כשפל המוסרי הזה”.

הרצוג הוסיף: “לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה מגנה בתוקף את ההסתה הנוראית נגד הנשיא רובי ריבלין. לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה פועל לילות כימים כדי לעצור את הטרור הנורא המשתולל ברחובות ישראל, ורוצח ישראלים כל יום. לעיתים כמה פעמים ביום.  ולא מאשים אחרים.

“לו היה לישראל ראש ממשלה, הוא היה לוקח אחריות על מה שקורה בארץ יותר מ-100 ימים ומפסיק להאשים את אזרחי ישראל בכשלונו. זה לא תאונות הדרכים. ולא מחלות ולא תירוצים אחרים. זה גם לא גל שיחלוף. זו איתיפאדה שלישית אינתיפאדה מסוג חדש. בניגוד למה שנטען.בדיזינגוף התרחש  פיגוע טרור ראשון בסגנון דעאש. פיגוע ראשון שעלול להיות לו המשך.  ישראל צריכה תוכנית חדשה למאבק בטרור הזה.

“לו היה לישראל ראש ממשלה הוא היה מורה לזרועות הביטחון לשנות דיסקט.  לו היה לישראל ראש ממשלה הוא היה רותם למאבק הזה את ארצות הברית ואירופה ומדינות ערב שדעאש הוא גם האויב שלהן. לו היה לישראל ראש ממשלה היינו רואים אותו נואם לאומה במוצאי שבת מאחורי הפודיום עם הלוגו משרד ראש הממשלה בדיזנגוף 130 בת״א.

“אבל אין לישראל ראש ממשלה. לישראל יש אזרחיות ואזרחים אמיצים. מגיע להם ראש ממשלה”, תקף הרצוג.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות