ליברמן: “למה לא מצטרף לממשלה? לאיזה נתניהו אתם רוצים שנאמין?”

יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה לאחר שהנהלת הקואליציה פסלה הצעת החוק שהגיש לצמצום סמכותו של בית המשפט העליון • "לאיזה נתניהו נצטרף - לזה שאמר לפני הבחירות לכו להצביע כי המוני ערבים מסתערים על הקלפי או לנתניהו שרץ אחרי הבחירות להתנצל"
שרי רוט
י"א כסלו התשע"ו / 23.11.2015 17:05

לאחר שהנהלת הקואליציה פסלה הצעת חוק של ‘ישראל ביתנו’ לצמצום סמכותו של בית המשפט העליון, תקף יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“שואלים אותי מדוע אנחנו לא מצטרפים לממשלת לנתניהו”, תקף ליברמן, “ואני שואל, לאיזה נתניהו נצטרף – לזה שאמר לפני הבחירות לכו להצביע כי המוני ערבים מסתערים על הקלפי או לנתניהו שרץ אחרי הבחירות להתנצל בפני הערבים וביקש מהם סליחה?

“האם להאמין לזה שאמר שבמשמרת שלו לא תקום מדינה פלשתינית או לנתניהו שאמר לאובמה שהוא מחויב לשתי מדינות לשני עמים?”, שאל.

ליברמן התייחס גם להעברת הכספים לרשות הפלסטינית. “להאמין לזה שהפסיק העברת כספים לרשות הפלשתינית לפני הבחירות או לזה שחידש אחרי הבחירות את העברת הכספים – כספים שמשמשים לאבו מאזן למימון משפחות מחבלים רוצחים?

“להאמין לנתניהו שסגר דיל עם החמאס והפסיק את הסיכולים הממוקדים? כשיחליטו בליכוד לאיזה נתניהו להאמין גם אנחנו נשקול”.

הצעת החוק של ליברמן ביקשה להסיר מבית המשפט העליון את הסמכות להכריע בהחלטת ועדת הבחירות המרכזית, לפסול על הסף מועמדים או רשימות לכנסת.

בוועדת השרים לחקיקה העבירו את ההחלטה להנהלת הקואליציה, שהחליטה להסיר את הצעת החוק. זאת מאחר שח”כ רועי פולקמן מכולנו הודיע ליו”ר הקואליציה ח”כ צחי הנגבי כי סיעתו תתנגד להצעת החוק, מאחר והיא מהווה פגיעה בבית המשפט העליון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות