גבאי ‘איילת השחר’: “ח”כים הבטיחו שהרס בית הכנסת יפיל הממשלה”

גבאי בית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב מספר על המאמצים האחרונים למניעת ההרס - ותוקף את ש"ס: "אנחנו כבר למעלה משנה במשא ומתן עם ש"ס שיבואו וזה לא הולך. שר הדתות הגיע פעם אחת אבל לא רואים מהם מעשים"
אריה ריבקינד
ה' חשון התשע"ו / 18.10.2015 10:58

הרב דוד ארוש, גבאי בית הכנסת ‘איילת השחר’ בגבעת זאב, קורא לראש הממשלה למנוע את הריסת בית הכנסת בעקבות פסיקת בג”צ, וטוען:  פוליטיקאים הבטיחו לי כי אם בית הכנסת ייהרס – הם יפילו את הממשלה.

בראיון לתוכנית ‘שמונה עד עשר’ עם מרדכי לביא ברדיו ‘קול ברמה’, לקראת ההריסה הצפויים בימים הקרובים, קרא ארוש לעם ישראל לבוא ולהתבצר בבית הכנסת, כדי למנוע את ההריסה.

לדבריו “אם ראש הממשלה מנע את ההריסה של החושות בסופיא לאחר שהיה בג”צ, גם כאן הוא בוודאי יכול למנוע את זה – אם חושות לא הרסו בוודאי שבית כנסת לא הורסים”.

לדבריו, “פנינו לפוליטיקאים, וביום חמישי הייתה עצרת גדולה מאוד, היו כאן פוליטיקאים שהיום הם יוצאים במכתב חתום לראש הממשלה שאם הוא לא יגיע איתם לפתרונות – הם יצביעו נגד ויפילו את הממשלה”. לדבריו, “אמרו לי את זה חברי הכנסת שהיו פה בבית הכנסת, חברי כנסת מהבית היהודי, אגודה וגם חברי כנסת מהליכוד”.

הוא תקף את מפלגת ש”ס, שלדבריו לא פועלת למניעת ההרס. “אנחנו כבר למעלה משנה במשא ומתן עם ש”ס שיבואו וזה לא הולך, אין לי מושג למה ואני לא נכנס לפוליטיקה, באמת אני לא יודע – הם היו צריכים להיות הנציגים הראשונים שהיו צריכים להגיע.

“שר הדתות הגיע פעם אחת ואמר שלא יתכן שיהרסו בית כנסת בישראל, אבל מעשים לא ראינו”, הוסיף ארוש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה עם בתי ומסגדי הבדווים המחבלים
    19/10/2015 18:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וכל הנשק והסמים שיש למבריחים האלה