יעלון מאשים: בגלל שרי הבית היהודי יש אלימות נגד צה”ל

בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני האחרונה האשים שר הביטחון משה יעלון את שרי הבית היהודי בהתססת השטח ובעלייה חדה במספר האירועים שבהם מתנחלים תקפו פלסטינים וחיילים • "להפסיק להפריח סיסמאות. האמירות שידיו של צה"ל קשורות ושאין פעילות צבאית מספקת לעצור את גל הטרור - מתדלקות את האנשים האלה, שלוקחים את החוק לידיים"
נחמן גור
כ"ד תשרי התשע"ו / 07.10.2015 09:10

עימות בממשלה: במהלך דיון הקבינט המדיני ביטחוני שנערך לפני יומיים טען שר הביטחון, משה יעלון, כי שרי הבית היהודי מתסיסים את השטח ומובילים לעלייה במספר האירועים בהם מתנחלים תקפו פלסטינים וחיילים.

לפי דיווח בגלי צה”ל,  גורמים במערכת הביטחון אמרו כי אכן קיימת עלייה משמעותית במספר המקרים בהם מתנחלים נוקטים באלימות כלפי פלסטינים וכלפי אנשי כוחות הביטחון. לדבריהם, מדובר על עשרות מקרים בשבועות האחרונים, במהלכם מתנחלים ידו אבנים כנגד כלי רכב פלשתינים ונקטו באלימות גם כלפי חיילי צה”ל, שבאה לידי ביטוי ביריקות ולפעמים גם במכות.

לדברי יעלון, האמירות של השרים נפתלי בנט, איילת שקד ואורי אריאל, הם אלו שגרמו לעלייה במספר האירועים הללו.

“האמירות שידיו של צה”ל קשורות ושאין פעילות צבאית מספקת לעצור את גל הטרור – מתדלקות את האנשים האלה, שלוקחים את החוק לידיים”, אמר יעלון.

דברים דומים אמר שר הביטחון גם בסיור שקיים אתמול בחטיבת השומרון. “אני קורא לשרים, לחברי כנסת ולראשי רשויות להפסיק להתלהם, להפסיק להפריח סיסמאות שצריך לעבור מהגנה להתקפה. למי שלא מבין את זה – צה”ל נמצא בהתקפה מאז חומת מגן. אין בעיה של חופש פעולה ולא בעיה של גיבוי למפקדים. לצערי האמירות האלה גורמות לאזרחים לקחת את החוק לידיים”.

מאז ישיבת הקבינט בה נחשפו הנתונים המדאיגים, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד לא העניקו ראיונות לתקשורת.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעלון - הביתה !!!!!!!!
    07/10/2015 09:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. יעלון – הביתה !!!!!!!!

  2. בוגי - הביתה !!!!
    07/10/2015 09:20
    משה
  3. בוגי – הביתה !!!!

  4. עוד אחד
    07/10/2015 09:24
    דוד
  5. יעלון אתה נורמאלי? אתה חושב שכולם מטומטמים? מפחיד בשנה האחרונה להסתובב בבירה ירושלים בגלל מי בגלל המתנחלים?! כנראה בלעת בטונדה אתה וביבי כבר מסריחים מחולשה אי אפשר כבר לעמוד לידכם תשחררו אותנו מכם אבל מהר