ליברמן נגד נתניהו: איפה הביטחון והכסף? תבקש סליחה – ותתפטר

יו"ר ישראל ביתנו במתקפה על נתניהו על רקע ההסלמה הבטחונית ונתוני הצמחיה במשק: "ראוי שראש הממשלה יבקש סליחה מאזרחי ישראל בכלל וממצביעיו בפרט על הבטחות השווא שפיזר. לאחר בקשת הסליחה ראוי שהוא גם יתפטר"
נחמן גור
ד' תשרי התשע"ו / 17.09.2015 15:50

יו”ר ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף בצהריים (חמישי) בדף הפייסבוק שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות התדרדרות המצב הביטחוני והירידה בנתוני הצמיחה במשק.

“כשבערב ראש השנה רוצחים יהודי בירושלים, כשלפני החג ובמהלכו יש מהומות ומיידים אבנים בהר הבית, כשלאחר החג פורשים כיפת ברזל באשדוד מחשש מתגובת המחבלים בעזה למעצר המנהלי המחודש של מוחמד עלאן, וכשאנו מתבשרים על חודש שני ברציפות בו הצמיחה בישראל נמוכה מהצמיחה ביוון – כשכל הדברים הללו קורים בין ראש השנה ליום כיפור, כדאי שעם ישראל ישאל את ראש הממשלה איפה הביטחון ואיפה הכסף?”

ליברמן הוסיף: “ראוי שראש הממשלה יבקש סליחה מאזרחי ישראל בכלל וממצביעיו בפרט על הבטחות השווא שפיזר בנוגע לכך שהוא ישמור על הביטחון וידאג לכלכלה. לאחר בקשת הסליחה ראוי שהוא גם יתפטר“.

גם מפלגת המחנה הציוני תקפה את ראש הממשלה על רקע נתוני הלמ”ס לפיהם הצמיחה ברבעון השני של השנה עמדה על 0.1 אחוז בלבד.

“נתוני הצמיחה האפסיים ביחד עם התקציב שאין בו כל דאגה למשק מעידים שראש הממשלה מביא את מדינת ישראל לקיפאון כלכלי”.

מהליכוד נמסר בתגובה: “אביגדור ליברמן שהבטיח לבוחריו להצטרף לממשלה לאומית בראשות נתניהו ומייד אחרי הבחירות חבר למפלגות השמאל באופוזיציה, הוא זה שהפר ברגל גסה את הבטחותיו לציבור.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהיג מדיניות תקיפה ונחושה של שמירה על הגבולות מפני הסתננות בלתי חוקית ושמירה על הביטחון על ידי מדיניות של אפס סובלנות כלפי טרור.

במקום לתקוף את ראש הממשלה, היה מצופה מליברמן לתמוך בצעדים התקיפים שמוביל ראש הממשלה מול הטרור ובהם: שינוי הוראות הפתיחה באש, החמרת הענישה נגד מיידי אבנים ובקבוקי תבערה והטלת קנסות כבדים על משפחותיהם.

במקום לתקוף את ראש הממשלה בנושא הצמיחה היה מצופה מליברמן להתגייס להעברת מתווה הגז – מהלך שיזרים מאות מילארדי שקלים לכלכלה הישראלית ויזניק את הצמיחה במשק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות