בנקאית שחורה אושפזה בכפייה רק כי טענה שה-BMW שייכת לה

בנקאית ממוצא אפרו-אמריקאי אושפזה בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי לאחר שהרשויות סרבו לקבל את טענתה כי מכונית ה-BMW שלה אכן שייכת לה • "אילו היה מדובר באשה לבנה, זה לא היה קורה"
אליעזר היון
ב' תשרי התשע"ו / 15.09.2015 20:59

מהבנק לבית חולים פסיכיאטרי: אשה שחורה, בנקאית במקצועה, אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי בניו יורק למשך יותר משבוע, לאחר שטענה כי רכב BNW יוקרתי שייך לה – טענה לה התקשו הרשויות  להאמין.

האשה, קמילה ברוק הינה עובדת בכירה בבנק, ובנסיעה ברכבה היוקרתי מדגם BMW בשכונת הארלם, נעצרה על ידי שוטר שטען כי היא נהגה ללא ‘ידיים על ההגה’. קמילה טענה כי היא עשתה זאת רק כשהמתינה ברמזור, אך השוטר אילץ אותה להגיע למשטרת  ניו יורק.

במשטרה הוחרם רכבה של ברוק והיא נדרשה לחזור למחרת. הבנקאית הגיעה כפי שהורו לה, אלא שהשוטרים בתחנה לא האמינו לה כי היא בעלת הרכב היוקרתי.

בשלב מסויים הודיעו לה השוטרים כי הם מאמינים לה והם ילוו אותה לרכבה. הם הניחו אזיקים על ידה והעלו אותה לאמבולנס: “לא הבנתי מדוע אני צריכה להגיע לרכב שלי באמבולנס”, סיפרה ברוק בראיונות לכלי התקשורת.

למרבה הזוועה נלקחה האשה לבית חולים פסיכיאטרי, שם הוזרקו לה תרופות הרגעה, והסבירו לה כי היא סובלת מהפרעה דו קוטבית. רק כעבור שמונה ימים של סיוט שוחררה ברוק שעומדת כעת בפני תביעת ענק מול משטרת ניו יורק ובית החולים.

עורך דינה של הבנקאית הדגיש כי אילו היה מדובר באשה לבנה, כל השתלשלות הארועים המשונה הזו לא היתה מתרחשת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות