ההצתה בכפר דומא: מצבה של האם ריהאם דוואבשה קריטי

אם משפחת דוואבשה שנפגעה לאחר שבקבוק תבעירה הושלך לעבר ביתה שבכפר דומא נאבקת על חייה ומצבה מוגדר 'אנוש' • במהלך השבת הוזעקו בני משפחתה למיטתה ונמסר להם כי 24 השעות הקרובות 'קריטיות' עבורה • בן דודה: "ספק גדול אם תשרוד את זה. כבר חודש היא לא באמת איתנו מורדמת ומונשמת, ורק הרוצחים מסתובבים חופשי"
אליעזר היון
כ"א אלול התשע"ה / 05.09.2015 20:39

התדרדרות משמעותית במצבה של אם משפחת דוואבשה – שנפגעה לאחר שבקבוק תבעירה הושלך לעבר ביתה שבכפר דומא.

האשה, ריהאם דוואבשה נפגעה יחד עם בני משפחתה לאחר שבקבוק תבעירה הושלך לחלון ביתה שבכפר דומא. מהשריפה שהתלקחה מת התינוק עלי דוואבשה, ומאוחר יותר נפטר גם אביו סעד. אח נוסף, אחמד דוואבשה בן ה-4 מאושפז בבית החולים ומצבו משתפר.

בשעות האחרונות [שבת] הוזעקו בני המשפחה אל מחלקת הטיפול נמרץ בבית החולים שיבא, ודווח להם כי מצבה מוגדר כעת אנוש והיא נמצאת בסכנה מיידית לחייה כאשר 24 השעות הקרובות קריטיות עבורה.

בשעות אללו שוהים בני משפחתה של ריהאם ליד מיטתה, וקרובים נוספים זורמים אל בית החולים: אני בספק גדול אם היא תשרוד את זה”, סיפר בן דודה מנור דוואבשה ל’מעריב’, “היא כבר חודש לא באמת איתנו, מורדמת ומונשמת. כל יום אנחנו מגיעים לבית החולים, נמצאים איתה, אבל אין כל שינוי. מבחינתי איבדתי אותה כבר אז בשריפה, אבל זה עדיין עצוב מאוד. קשה לי גם המחשבה על אחמד הקטן שכבר איבד את אחיו ואת אביו ועכשיו גם זה קורה, אני לא יכול לדמיין סיטואציה יותר נוראית”.

מנור העביר ביקורת העובדה שהמפגעים טרם נתפסו: “אם ערבים היו עושים דבר כזה אין סיכוי שהמשטרה הייתה עוברת על זה ככה, אף אחד לא עדכן אותנו בכלום מאז ומי שעשה את זה עדיין מסתובבים חופשי. מה שהם עשו זה רצח, וזה שהם עדיין מסתובבים חופשי כואב לא פחות מהמעשה עצמו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדובר בעלילת דם חמורה
    07/09/2015 01:59
    יהודה
  1. מדובר בעלילת דם חמורה מאוד.
    1.הבית ממוקם בלב הכפר ואין מצב בעןלם שיהודים יחדרו ללב הכפר במקום לפגוע בבית שנמצא בפינת הכפר.
    2. בשנה האחרונה הוצתו כבר 4 בתים בכפר דומא כולם בגלל סכסוכים פנימיים בכפר. כולם לאותה משפחה. (המשטרה דאגה לא לחקור את הקשר בין כל ההצטות להצטה הזאת).
    3 לכתב הרוסס במקום יש מאפיינים רבים המצביעים על כך שנכתב ע”י ערבי.
    למה המשטרה לא חושפת את האמת????
    למה בישראל 2015 יש עלילות דם נגד היהודים????