המשב”ק של הרבי מויז’ניץ במכתב נגד זיידה: “מתנערים ממעשיו”

מהלומה לראש האופוזיציה בביתר עלית: אחרי מכתבי בית הדין ורבני ביתר נגדו - ותביעת המיליון שהגיש רובינשטיין, כעת מתנערת ממנו חסידות ויזניץ במכתב רשמי • מנחם זיידה: ראש העיר בהיסטריה
אריה ריבקינד
ה' אלול התשע"ה / 20.08.2015 08:43

מלחמת ביתר: במכתב מבית האדמו”ר מויז’ניץ, עליו חתום יד ימינו של האדמו”ר, המשב”ק הרה”ח רבי בנציון שטנגר, מודיעה חסידות ויז’ניץ: “אנו מתנערים בתוקף ממעשיו של מנחם זיידה. הנ”ל אינו משמש כנציגנו”.

במכתב, המופנה לאחד מרבני ביתר, ובמענה לפנייתו, כותב המשב”ק של האדמו”ר: “במענה לפניית מעכ”ת, מאחר ששאל את חוו”ד בנדון התנהלותו של ה”ה מנחם זיידה, חבר מועצת העיר ביתר וסיעת למעננו, כמופיע במכתבם של רבני הקהילות מתאריך י”ד מנחם אב. הננו להבהיר כי אני מתנערים בכל תוקף ממעשים אלו. הנ”ל לא נשלח למועצה מטעם ויז’ניץ ואינו משמש כנציגנו”.

על המכתב, שניתן להניח כי לא היה יוצא ללא הוראתו הישירה של האדמו”ר, חתום המשב”ק.

מנחם  זיידה, מי שעומד בראש האופוזיציה לראש העיר ביתר עלית, מגדיר עצמו כחסיד ויז’ניץ, משכך, מדובר במהלומה כאשר בחסידות אליה הוא משתייך מתנערים ממנו וממעשיו, בחריפות ובמכתב רשמי.

בשבועות האחרונים, במסגרת המלחמה שמנהלת העירייה באופזיציונר, שוגרו מכתבים מבד”צ ביתר ורבני קהילות ושכונות המופנים אליו ישירות. מכתבים אלו העמידו את זיידה במבוכה, מאחר שהוא טען כי פעילותו הינה על דעת הרבנים.

לפני כשבוע הגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין תביעת דיבה בסך מיליון שקלים נגד זיידה ושותפיו.

מנחם זיידה בתגובה: “ברוך השם זכיתי לאמון של יותר מאלף חמש מאות קולות. הסיעה שלנו זכתה ב 2 מושבים במועצת העיר אנחנו מייצגים את כלל התושבים בעיר כולל חסידים מכל החסידיות.

“מי שמסתובב בעיר ביתר ורואה את האהדה הרבה שיש לנו מבין את ההיסטריה של ראש העיר.

“אנחנו נמשיך להיות עניינים לטובת התושבים. נילחם בשחיתות ונקבל כל דבר טוב שיעשה”.

זיידה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצחקתם אותי
    20/08/2015 16:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איך הם מנערים ממעשיו אם הוא אף פעם לא קיבל מהם תמיכה למעשיו. הוא הרי לא נציג שלהם אלא של התושבים שתמכו בו. אז את מי מרגש הסרת התמיכה שאף פעם לא היתה?
    אהה את הרב ברזובסקי שהוא חושב שברחוב לא יודעים שכל המלחמה שלו בזיידה זה נקמנות קטנה על שלקחו ממנו את הרבנות של גבעה ב’