המרדף אחר גבי אשכנזי • לבני: אשמח לראות אותו במחנה הציוני”

אחרי שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד כינה את הרמטכ"ל לשעבר "מועמד ראוי", אומרת גם ציפי לבני: מאמינה בשילוב כוחות שיוכל להחליף את נתניהו ויפה שעה אחת קודם" • הרצוג: "גבי אשכנזי הוא אדם ראוי"
יוני גרין
ג' אלול התשע"ה / 18.08.2015 09:04

ח”כ ציפי לבני אמרה אמש (שני) כי תשמח לראות את הרמטכ”ל לשעבר, גבי אשכנזי, מצטרף למפלגת המחנה הציוני במידה שהפרסום על כך שהתיק נגדו ייסגר אכן נכון.

בצ’אט פתוח עם גולשים שקיימה לבני בעמוד הפייסבוק שלה, כתבה לבני: “אשמח לראות את גבי אשכנזי מצטרף לפוליטיקה בכלל ולמחנה הציוני בפרט. מאמינה בשילוב כוחות שיוכל להחליף את נתניהו ויפה שעה אחת קודם”.

בדיון שקיימה, סירבה לבני להביע תמיכה ביו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, כמועמד אפשרי להתמודדות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושללה את האפשרות של חבירה למפלגת מרצ.

אתמול בבוקר התייחס גם יושב ראש האופוזיציה, יצחק ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג, לראשונה להחלטה המסתמנת לסגור את התיק נגד הרמטכ”ל לשעבר גבי אשכנזי, ועל האפשרות שאשכנזי יכנס למערכת הפוליטית, ובפרט למפלגת העבודה. 

בראיון לגלי צה”ל אמר הרצוג: “אשמח לראות כל אדם שנכנס לפוליטיקה, ובוודאי כל אדם ראוי שיכול להיכנס למפלגת העבודה ולסייע לה ולי לנצח את הבחירות הבאות. גבי אשכנזי הוא אדם ראוי, צר לי מאוד על הוויכוח בינו לבין גלנט. אני בטוח שגבי אשכנזי עצמו מחכה שהתיק נגדו באמת יסגר”.

בשבוע שעבר קרא גם ח”כ יאיר לפיד לאשכנזי להצטרף למפלגת “יש עתיד”. לדבריו “חשוב מאוד שאנשים כמוהו יגיעו לפוליטיקה, ואשמח שהוא יצטרף ל’יש עתיד’. אם המערכת המשפטית תנקה אותו אני אשמח. המדינה זקוקה לאנשים כאלה בעמדות מפתח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים מחריבים
    18/08/2015 10:30
    דודו
  1. לסמן אותם חרדים שונאי ישראל ולא לאפשר להם לעלות לארץ בשום פנים ואופן . חרדים אלו קוראים ואפילו שמחים שיש הסכם גרעין גרוע לישראל שאולי יביא להשמדתה.