“מי ישב ככה? אייכמן?” • פישר שוחרר למעצר בית

לאחר שלושה חדשי מעצר, הפך בית המשפט העליון את החלטת המחוזי בעניינו של הפרקליט המפורסם ושחרר אותו למעצר בית בבית חמותו - תמורת שעבוד שניים מבתיו וערבות • פישר: "מה שהמדינה עושה לי זה רצח, לא רצחתי, עשיתי עבירות כלכליות"
אליעזר היון
כ"ב תמוז התשע"ה / 09.07.2015 14:28

יצא למעצר בית: בית המשפט העליון הפך היום (חמישי) את החלטת המחוזי בעניינו של עורך הדין רונאל פישר החשוד בעבירות שוחד, ושחרר אותו למעצר בית לאחר שלושה חודשי מעצר.

פישר ישהה בבית חמותו, ושנים מבתיו ישועבדו. כמו כן יוצמד לו אזיק אלקטרוני.

הפרקליט הבכיר הגיש בתחילת השבוע ערעור על ההחלטה לעצור אותו עד תום ההליכים.

סנגורו, עורך הדין רון שפירא, אמר כי המדינה מפרה את זכויותיו: “ההתייחסות לפישר היא מפלה. אין תקדים למעצר עד תום ההליכים במקרים דומים, המשך מעצרו הוא הפרה חמורה של זכויותיו הבסיסיות להליך הוגן”.

פישר

גם פישר עצמו פנה לשופט במהלך הקראת כתב האישום ואמר: “מה שהמדינה עושה לי זה רצח. לא מתנהגים כך לאף בן אדם. לא רצחתי.. עשיתי עבירות כלכליות, לא כאלה שיש בהן קורבן. אני יושב 33 ימים. מי ישב ככה? אייכמן? מה רוצים ממני?”

לפני כחודשיים כזכור, הוגש נגד פישר כתב אישום חמור בגין עבירות של לקיחת שוחד, שיבוש הליכי משפט, קבלת דבר במרמה והלבנת הון.

פישר, כך על פי כתב האישום ניצל את מעמדו הציבורי, קשריו הענפים וכישוריו כדי לסחור במידע, תוך שהוא “אינו בוחל במעשי שיבוש חקירה חוזרים ונשנים של חקירות סמויות ורגישות ביותר, אגב עריכת מניפולציות מתוחכמות ומצגים, המערבים אמת ובדיה, אל מול גורמים שונים, והכל מתוך תאוות בצע חסרת מעצורים” כדברי השופט.

במהלך החקירה הסתעפה הפרשה, ועורבו בה גורמים נוספים שהמפורסם שבהם הוא פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר רות דוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה הבעיה
    09/07/2015 22:28
    יוכבד
  1. אני לא מבינה מה הבעיה. הרי פישר באמת גרוע מאייכמן.