צפו: אריה דרעי מזמין את אלי ישי לחתונת בתו

"זו הזמנה לך", אמר דרעי בפתח ישיבת סיעת ש"ס, והגיש לישי הזמנה. "ויש כאן לכולם. אלו שלא קיבלו, בעזרת ה' זה בדרך" • אחר-כך דיבר על הנשיאות, המע"מ ויו"ר ועדת חוץ ובטחון
שרי רוט
י"ב אייר התשע"ד / 12.05.2014 18:27

נתק בין אריה דרעי לאלי ישי?  היום (שני), במהלך ישיבת סיעת ש”ס שפתחה את מושב הקיץ, הזמין  יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, את ח”כ אלי ישי לחתונת בתו תהילה אביגיל. החתונה תתקיים ביום ראשון י’ סיון בנווה אילן.

“זו הזמנה לך”, אמר דרעי בפתח הדברים, והגיש לישי הזמנה. “ויש כאן לכולם, אלו שלא קיבלו,  בעזרת השם זה בדרך”.

אחר כך התייחס דרעי לנושאים שעל סדר היום: “אנחנו לא יודעים עדיין מהי רשימת המועמדים (לנשיאות). כשתהיה, נשב ונשמע את הקריאה של מועצת חכמי התורה.  אבל כעת לגבי הבחירות הללו ומה שנשמע בחוץ או בתקשורת או במקומות אחרים, אין מקומם בבית הזה. זה לא מוסיף כבוד לא לנו ולא לאף אחד אח., בטח לא למעורבים ולא למוסד הנשיאות.

“סוף סוף התבשרנו היום שיש לנו יו”ר לועדת חוץ ובטחון. זה אדם מאד ראוי, חכם, נבון ובירכתי אותו על כך. אבל אני שואל שאלה והלוואי ומישהו יידע תשובה על זה: מה השתנה? למה זה לקח חצי שנה ויותר? ידענו שיש מאבק בין ביבי ללפיד על עופר שלח – מה השתנה מאתמול להיום. השאלה היא האם באמת לפיד לפתע הבין שחייבים יו”ר והוא נכנע או שהיתה כאן עסקה שאנו לא יודעים עליה. כל עוד אין לנו תשובה מה השתנה – כל ספקולציה תהיה נכונה.

“נושא המע”מ הוא עם אפליה ברורה של אפלייה מגזרית. פעם ראשונה בתולדות מדינת ישראל ששר האוצר והאוצר מייצגים חלק מהציבור. הם אומרים זאת בפירוש: אנחנו מייצגים את מעמד הביניים ולא מייצגים את שאר הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות