שלל גדול לח”כ אורן חזן: סגן יו”ר הכנסת וחבר בחמש ועדות יוקרתיות

חבר הכנסת אורן חזן המשובץ במקום ה-30 בליכוד, הפעיל לחץ על ראש הממשלה בימים האחרונים - וזכה בהישג נאה: יכהן כסגן יו"ר הכנסת, וכחבר בשורת ועדות מרכזיות, ביניהן ועדת החוץ והביטחון
אליעזר היון
י"ד סיון התשע"ה / 01.06.2015 17:44

חבר הכנסת אורן חזן [הליכוד] הפעיל לחץ ואיומים על ראש הממשלה וקיבל את מבוקשו: שיבוצם המלא של חברי סיעת הליכוד פורסם היום (שני), ומתברר כי חזן זכה בשלל גדול במיוחד.

חזן, שלו זאת הכהונה הראשונה וששובץ רק במקום ה-30 ברשימת המפלגה לכנסת, ישמש סגן יו”ר הכנסת ויהיה חבר בשורת ועדות מרכזיות – בוועדת חוץ וביטחון, בוועדת כספים, בוועדת הכנסת, בוועדה לביקורת המדינה ובוועדת הרפורמות.

יצויין כי חזן דרש לקבל את תפקיד סגן שר החוץ, אולם דרישתו לא התמלאה. שר הקליטה אלקין אמר לוואלה חדשות כי “אני יכול להבין את רצונו של חזן לבוא לידי ביטוי, ואני לא חושב שחזן יישאר מאחור, או שתהיה חלוקת תפקידים בין כל חברי הסיעה או שלחילופין יהיו בחירות בסיעת הליכוד. אבל אני לא חושב שתפקיד סגן שר החוץ בכלל על הפרק. יש שם מישהי שראש הממשלה מינה”.

ראשי ועדות נוספים שיכהנו מטעם הליכוד הם דוד ביטן, כיו”ר ועדת הכנסת במשך שנתיים, ברוטציה עם ח”כ יואב קיש. ח”כ אברהם נגוסה יהיה יו”ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות.

בראש ועדת החוץ והביטחון, יעמוד ח”כ צחי הנגבי. נציגי הליכוד בוועדה יהיו יואב קיש, ענת ברקו, אורן חזן ואבי דיכטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות