הרצוג על הסרט: לא מתחרט שהכנסתי מצלמות לקמפיין

יו"ר המחנה הציוני התייחס בראיון שהעניק לגלי צה"ל לסרט על קמפיין 'המחנה הציוני' ששודר בערוץ 10 • "אפשר להגחיך דברים, באופן טבעי הסרט מראה רגעים בהם לא הצלחנו במיוחד"
יוני גרין
ז' סיון התשע"ה / 25.05.2015 12:52

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק בוז’י הרצוג, אמר הבוקר (שני) בראיון שהעניק לגלי צה”ל, כי הוא אינו מתבייש באף קטע מהסרט על קמפיין ‘המחנה הציוני’ ששודר בערוץ 10.

“אני לא מתחרט מכיוון שאני מאמין בשקיפות”, הוסיף. “אני לא חושב שהתגובות הציבוריות ברחוב דומות למה שכתוב במאמרים כאלה ואחרים של הברנז’ה. אני חושב שהיו לנו טעויות ולא הסתרנו זאת, כל מה שנותר לי זה להפיק לקחים ולהשתפר”.

לדבריו, בסרט הושמטו דברים חיוביים מהקמפיין. “באופן טבעי הסרט מראה רגעים שבהם לא הצלחנו במיוחד, הוא לא מראה אירועים עם אלפי בני אדם בהם מאוד הצלחנו. אפשר להגחיך דברים לצורה בה הם משפילים את מי שנמצא במרכז הסרט, אבל שום דבר מזה לא שינה את ההצבעה. הגענו לתוצאה שלא הייתה כמוה”.

הרצוג אמר בראיון כי האופוזיציה שהוא עומד בראשה לא תתן מנוחה לממשלה עד שזאת תוחלף: “יש מחנה עצום שדורש אלטרנטיבה שלטונית והוא יקבל אלטרנטיבה וממשלה אחרת בטווח לא רחוק מהיום”, אמר הרצוג.

“הנאום של אובמה הוא לא דבר שאפשר להעביר מעל הראש – ידיד ישראל הגדול אומר לנו כחבר שלא נוכל להמשיך כך. הציבור לא יכול להתחמק מהשאלות האלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לומר על אובמה שהוא ידיד ישראל גדול, מוכיח את רפיסות שכלו של הרצוג. להגיע למסקנה
    26/05/2015 06:13
    שרוני
  1. מסולפת כזאת! צריך להיות סומא