השר יריב לוין: בציבור החרדי יש איכותיים. אפעל לשילובם במשטרה

השר לביטחון פנים יריב לוין אמר בראיון ל'קול ברמה', כי בכוונתו לפעול לשילוב הציבור החרדי במערך משטרת ישראל • "ראוי וחשוב שתהיה השתלבות מלאה ובהיקף נרחב של שוטרים ושל אנשי כוחות ביטחון שיבואו מתוך הציבור החרדי"
חיים טוויל
ב' סיון התשע"ה / 20.05.2015 11:03

השר לביטחון פנים יריב לוין אמר הבוקר בראיון לתכנית ‘שמונה עד עשר’ עם מרדכי לביא ברדיו ‘קול ברמה’, כי בכוונתו לפעול לשילוב הציבור החרדי במערך משטרת ישראל.

“גם במסגרת שלנו במשרד לביטחון פנים ובמשטרה ראוי וחשוב שתהיה השתלבות מלאה ובהיקף נרחב של שוטרים ושל אנשי כוחות ביטחון שיבואו מתוך הציבור החרדי. זה בהחלט נושא שאני מתכוון לעסוק בו.

“אני חושב שיש בציבור החרדי פוטנציאל כוח אדם מעולה ואיכותי, ואני מאוד מקווה שגם בציבור החרדי אכן תימצא נכונות רחבה להתגייס לשורות המשטרה, לשירות בתי הסוהר, מערך הכבאות. אני חושב שזה יתרום לציבור החרדי וגם למדינת ישראל כולה, זה אתגר חשוב”.

על האלימות המשטרתית כלפי יוצאי אתיופיה – אמר לוין: “קיימנו ישיבת ממשלה שבה התקבלה החלטה על הקמת ועדת שרים מיוחדת לצורך הידברות בכל העניינים שנוגעים ליוצאי אתיופיה.

“אני חושב שיש שורה של נושאים שצריך לטפל בהם לא רק כדי שיקבלו את היחס המגיע להם, אלא גם כדי לתת להם את הכלים לשילוב מלא בחברה הישראלית. ועדת השרים הזאת תפעל במהירות כדי לגבש סל של תוכניות, ואני חושב שנראה כאן מאמץ יוצא דופן לשילוב יוצאי אתיופיה בתוך החברה הישראלית.

“גם במשרד לביטחון פנים נקפיד על כך שתהיה יותר היכרות עם מנהיגי העדה, כדי להבטיח את זה שלא נראה אירועי אלימות שיוצאים משליטה כפי שהיו לאחרונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות