ציפורה ששון בת ה-15 שניצלה מהשריפה בברוקלין – שוחררה מאשפוז

ציפורה ששון בת ה-15 שניצלה מהשריפה שפרצה בבית המשפחה שוחררה • אביה: "היא מדברת ומחייכת ולמרות הסבל הגדול שלה, היא שמחה להיות בחיים" • אמה גייל עדיין מאושפזת, אבל עודכנה כי שבעת ילדיה ז"ל ניספו באסון • "היא הגיבה ב'ברוך דיין האמת'"
יוני גרין
ט"ז אייר התשע"ה / 05.05.2015 10:35

ציפורה ששון בת ה-15, שניצלה יחד עם אמה גייל מהשריפה שפרצה לפני חודש וחצי בביתם שבברוקלין – בה נספו שבעה מילדי המשפחה, שוחררה בשבוע שעבר מבית החולים.

האם עדיין מאושפזת, אך עודכנה בפרטים.

“היא כל כך שמחה להשתחרר מבית החולים”, סיפר אביה, גבי ששון לעיתונאי יקי אדמקר מ’וואלה NEWS’. “כרגע היא נמצאת בבית של דודתה בברוקלין. היא מדברת ומחייכת ולמרות הסבל הגדול שלה, היא שמחה להיות בחיים”.

הוא הוסיף וסיפר כי משום שציפורה היא היחידה מבין הילדים שנותרה בחיים, “קשה לה, אבל יש לה אמונה גדולה. כשהיא חושבת על זה היא בוכה מאוד, אבל תמיד היא יוצאת מזה במחשבה על העתיד”.

לדבריו, אחד הרגעים הקשים ביותר עבורו היה כשנאלץ לספר לאשתו גייל כי שבעת ילדיהם ז”ל נספו בשריפה.

“הורידו לה באופן דרסטי את מינון ההרדמה, היא בהכרה מלאה, אבל עדיין קצת מטושטשת. היא שאלה אותי למה אף אחד לא מספר לה על הילדים, ולכן הבאתי פסיכולוג מיוחד שיספר לה. היא הגיבה ב’ברוך דיין האמת'”, סיפר גבי לאדמקר.

“סיפרתי לה שכל עם ישראל התחזק מהמקרה והיא התעודדה מכך מאוד. אמרו עליי שאני איש אמונה, אבל היא חזקה ממני בהרבה”.

30 למשפחת ששון

ששון עצמו שואב כוחות מכך שהוא מחזק אנשים שקשה להם: “אני עסוק כל היום עם הבת שלי ואשתי, דואג להן ורוצה שיחזרו לשגרת חיים טובה ואיכותית. אני הולך הרבה לחזק אנשים שקשה להם, זה מעודד אותי ונותן בי המון כוח, במיוחד כשאני נותן לאנשים שקשה להם – את הכוחות להמשיך לחיות”.

בשריפה שפרצה בליל שבת לאחר בבית המשפחה בשכונת מידווד שבברוקלין נספו יעקב בן החמש, שרה בת השש, משה בן השמונה, יהושע בן העשר, רבקה בת ה-11, דוד בן ה-12 ואליען בת ה-16.

האש פרצה בשל קצר בפלטת השבת.

האם גייל והבת ציפורה ניצלו מהשריפה לאחר שקפצו מחלון בבית. הן אושפזו במצב אנוש.

הילדים שניספו הובאו לקבורה בהר המנוחות שבירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות