הפעם זה תועד במצלמות אבטחה: שוטרים מכים באכזריות חייל צה”ל

חייל שעמד ברחוב בחולון התבקש על ידי שוטר לזוז לאחור בשל סגירת הרחוב, בעקבות חשד לחפץ חשוד • החייל החל לזוז, אלא שאז החל השוטר מכה בו באגרופים ובבעיטות, תוך שעמיתו מצטרף אליו • המשטרה גינתה את האירוע
חיים טוויל
ח' אייר התשע"ה / 27.04.2015 11:48

מפגינים חרדים כמו גם מפגיני ימין מכירים מקרוב את האלימות של שוטרי יס”מ, לעיתים ללא כל סיבה. אלא שהפעם האלימות הזו תועדה במצלמות האבטחה: שוטר שהוצב ברחוב בחולון שנסגר לתנועה בעקבות חשד לחפץ חשוד, תועד כשהוא מכה חייל שעמד ברחוב.

החייל אמנם החל לצעוד לאחור כפי שהתבקש, אך השוטר החל להכות אותו באלימות רבה, כאשר אליו מצטרף שוטר נוסף שהיה במקום. לאחר שהוכה, השוטרים לקחו את החייל לבית המעצר באבו כביר, כשבכוונתם לעצור אותו בחשד ל… תקיפת שוטר.

בני משפחתו המודאגים של החייל הגיעו למקום, ורק לאחר שהתקבל הסרטון ממצלמת האבטחה שתיעד את האירוע, הוחלט לשחרר את החייל ולא להביאו לבית המשפט להארכת מעצר.

במשטרת מחוז תל אביב אומרים כי הם רואים בחומרה את התנהגותו האלימה של שוטר היס”מ ומפקד המחוז, ניצב בנצי סאו, החליט על השעייתו. מח”ש פתחה בחקירת האירוע.

מהמשטרה נמסר: “מדובר באירוע שהחל אתמול בשעה 18:00 בעקבות חשד לחפץ חשוד בחולון. העולה מהסרטון הנצפה לא עומד בקנה אחד עם ערכי משטרת ישראל ואנו מגנים התנהגות מעין זו. חומר החקירה הועבר למח”ש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מה שקורה כשילדי כאפות הופכים לשוטרים את כל החלומות שלהם מגשימים על מי שנדמה להם מאיים על כוחם המדומה. מבלי לפגוע באלו שעוד עושים משהו אמיתי במדינה הזו.
    27/04/2015 14:22
    חושבת כותבת
  1. מה קורה להם משטרע כבר אמרנו????????????????
    מה אתם הייתם עושים במקום החייל? – נס שהוא היה בלי נשק כי כהגנה עצמית הוא היה מחוייב לבצע נוהל ירי… זה הזוי.
    אבל אל תדאגו – ד’ מחזיר לכולם פתאום מגלים את כל החזקים האלו בתביעות בבית המשפט על תקיפות מסוגים שונים והם מוקעים אל עמוד הקלון.
    אבל אני כן דואגת כי: א’- אם זה לא היה מצולם מה אז היה קורה?
    ב’- גם אם זה מצולם מה היה קורה אם השוטרים היו מגלים את המצלמות לפני החייל?- הם היו משמידים אריות ומותירים רק את החלק עם האבן ועורכים את ההסרטה.
    ג’- גם אם השוטר ישלח לטיפול בכלא שגם שם יש ברבה ילדי כאפות אם הוא נחשב “מלח הארץ” הוא ירדוף את החייל דרך חברים טובים ומקושרים מהצבא ואו באזרחי.
    וד’- וזה כבר בצחוק: מה היה קורה אם לפתע הייתה צפירה מי היה עוצר ראשון- להיות עם חופשי מדובר רק על שופטים ושוטרים???????
    ואל תגידו שלא השקעתי בתגובה;)