שיפור במצבו של ישראל מאיר דואני שנפגע קשה בהלוויה: חזר להכרה

שיפור משמעותי חל במצבו של הנער ישראל מאיר דואני בן ה-14 שנפצע באורח קשה בהלוויית הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל • הוא חזר להכרה ומתקשר עם סביבתו • התפללו: ישראל מאיר בן רוזה
חיים טוויל
כ"ה ניסן התשע"ה / 14.04.2015 14:45

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי חל שיפור משמעותי במצבו של הנער שנפגע בלוויית הרב ונותח מוקדם יותר היום. הנער בהכרה מלאה ומתקשר עם סביבתו.

ישראל מאיר בן רוזה דואני, בן ה-14 מאשדוד, נפצע כתוצאה מנפילה מגובה במהלך הלוויה של הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר זצ”ל בבני-ברק, ואושפז כשהוא מונשם ומורדם במצב קשה בבית החולים על-שם ‘שיבא’ בתל השומר.

בסוף השבוע שעבר חלה הטבה ניכרת במצבו, והוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקת ילדים  בבית החולים.

ביום רביעי בלילה הגיעו משמחי הלבבות, הנגן צביקי לוקר והזמר אברהם משה ברדוגו, כדי לשמחו והוא אף קם על רגליו. אולם אתמול חלה החמרה במצבו.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר בצהרים, כי בשעות האחרונות חלה התדרדרות במצבו והוא הועבר לחדר ניתוח.

חובש בכיר במד”א עמי משארי שהגיע בנט”ן אל זירת האסון וטיפל בנער, סיפר: “כשהגענו לבניין הישיבה ברחוב דסלר הבחנו בהמון כשבניהם פצועים, הדרך אליהם הייתה קשה מאוד, לאחר שפילסנו את הדרך הגענו לנער כבן 14 בהכרה מעורפלת כשהוא סובל מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו לבית חולים כשהוא מורדם ומונשם”.

במהלך הלוויה נהרג האברך מרדכי גרבר ז”ל בן ה-27 מאלעד, לאחר שנמחץ למוות ברגלי המלווים על מדרגות ישיבת ‘חכמי לובלין’ עם הוצאת המיטה מבית המדרש.

שלושה ימים אחר כך נקבע מותו של החתן יצחק סאמט ז”ל בן ה- 18, שנרמס גם הוא על המדרגות במהלך הלוויה, נפגע באורח אנוש ונפטר בבית החולים ‘בלינסון’ בפתח תקווה.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות