בית הדין הצבאי האריך מעצר החייל מבת עין עד יום ד’

בית הדין הצבאי ביפו האריך עד ליום רביעי את מעצרו של אלעד סלע, החשוד כי העביר מידע צבאי מסווג לפעילי ימין • נציג הפרקליטות הצבאית: נציג אישור חריג שיתיר לחקור את החייל מעבר ל-30 הימים הקבועים בחוק
חיים טוויל
ט"ז ניסן התשע"ה / 05.04.2015 17:23

בית הדין הצבאי ביפו האריך היום (ראשון) עד ליום רביעי את מעצרו של החייל אלעד סלע, שנעצר לפני כחודש, החשוד כי העביר מידע צבאי מסווג לפעילי ימין בישובים ביהודה ושומרון.

במהלך הדיון טען פרקליטו, עו”ד עדי קידר מארגון חוננו, כי 30 ימי החקירה הקבועים בחוק והמתירים לחקור חשוד מסתיימים ביום רביעי.

בתגובה טען נציג הפרקליטות הצבאית כי בכוונתם להציג אישור חריג ומיוחד אשר חתום על ידי הפצ”ר, בו הוא מתיר לחקור את החייל מעבר ל-30 הימים הקבועים בחוק.

סלע, נשוי ואב לשני תינוקות, תושב היישוב בת עין שבגוש עציון, נותח בשבוע שעבר במחלקה הכירורגית בבית החולים בלינסון, לאחר שרופא מטעם שב”ס בדק אותו במתקן השב”כ שם נחקר, ושלח אותו באופן דחוף לבדיקה בבית החולים, בעקבות בעיה רפואית שעלתה במהלך חקירתו בשב”כ.

בבית החולים הוחלט לנתחו באופן דחוף.

מקורביו של החייל זעמו על כי גורמי החקירה לא עדכנו את משפחתו בטרם הניתוח, וסרבו לאפשר לחייל להיות מלווה על ידי נציג מטעמו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות