נפתלי בנט: “לא כתוב בטאבו שש”ס ידרסו אותנו בדתות. למה מה קרה?”

בהקלטות שנחשפות הבוקר בגלי צה"ל נשמע יו"ר הבית היהודי אומר בכנס פעילים סגור לתקשורת: "ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר. לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן יקבל את החוץ" • "אין לו ממשלה בלעדינו, בלעדי ליברמן וישראל ביתנו דווקא יש"
נחמן גור
י"ג ניסן התשע"ה / 02.04.2015 10:01

מעשה מרכבה: יו”ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תוקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בהקלטות שנחשפות הבוקר (חמישי) בגל”צ, נשמע בנט אומר בכנס פעילים סגור לתקשורת: “ראש הממשלה בונה על כך שאנחנו ציבור פראייר. הוא אומר או חוץ או חינוך”.

בנט המשיך ותוקף גם את שותפיו למחנה הלאומי – ובמיוחד את ש”ס: “למה מה קרה? לא כתוב בטאבו שדרעי יקבל את הפנים וליברמן יקבל את החוץ. לא כתוב בטאבו שש”ס ידרסו אותנו בתחום הדתות. הכל כתוב בטאבו חוץ מהבית היהודי כי אנחנו ערכיים, ואנחנו נכנסים מתחת לאלונקה – לא. זה לא ‘או או'”.

בליכוד מנסים לכפות על בנט להתמנות לשר החינוך, אבל בנט עצמו לא רוצה את התיק.

אלא שהפעילים רואים זאת דווקא אחרת: גם אמש, במהלך הנאום, צועקים לו הפעילים – “אם אתה מדבר על השפעה – קח את החינוך”. מי שמתאמץ יכול לשמוע בהקלטה את אחד הפעילים ממש לועג לדרישה של בנט לקבל את תיק החוץ ואומר: “עם שמונה מושבים הוא מצפה לקבל את החוץ”.

המתקפה על נתניהו למעשה מקדימה את המתקפה הצפויה של הליכוד – בה יאמרו שבנט סחטן ומאלץ את הליכוד ללכת לממשלת אחדות.

בנט לעומת זאת עונה כבר כעת: “זה שקר וכזב. אם נתניהו רוצה ממשלת אחדות תהיה ממשלת אחדות אז תהיה ממשלת אחדות. שאף אחד לא יפיל את זה עלינו”.

בנט חוזר ואומר כמה פעמים במהלך נאומו שבשתי הפגישות שלו עם נתניהו לא הוצע לו דבר ושראש הממשלה לא מעוניין להיכנס עמו למשא ומתן אמתי. לדבריו, “אין לו ממשלה בלעדינו, בלעדי ליברמן וישראל ביתנו דווקא יש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוח, אוח, לראות ולהתמוגג מתיסכולו
    02/04/2015 13:07
    חנן
  1. הצעה לבנט. קח את לפיד וכרות עמו ברית חדשה. הרי נלחמת נגד עמלי התורה, כך שבכל מקרה אתה די קרוב לברית החדשה של הנוצרים.