הרצוג: “לא לקחנו בחשבון שנתניהו ימציא עצמו מחדש ביומיים וחצי”

בראיון לערוץ 10 מכה יו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג 'על חטא' • "בעשרה לשבע הגיע אס-אם-אס מציפי, משהו כזה יגוני. אז פתחתי את הטלוויזיה וכתוב: נתניהו ככה ואני ככה. אמרתי למיכל: 'תשמעי, קרה משהו דרמטי בלילה'"
כ"ט אדר התשע"ה / 19.03.2015 22:15

יממה אחרי שהתעורר לפער של שישה מנדטים בין המחנה הציוני  לליכוד, התיישב היום (חמישי) ח”כ יצחק הרצוג לראיון עם חדשות 10, בו הסביר מה, לדעתו, הוביל להפסד הצורב בקרב על הבוחר הישראלי.

בראיון לערוץ 10 מכה בוז’י ‘על חטא’, ומספר על ליל הבחירות: “אני, במצבים כאלה, פועל בקור רוח, הלכתי לישון ב-2:00. אמרתי למיכל: ‘נקום ב-6:30, נשמע את הכותרות’. ב-6:30 התעוררתי, לא היו כותרות דרמטיות ורצינו להמשיך לישון. אמרתי לה: ‘תעירי אותי בעשרה לשבע’.

ואז הגיעה ההודעה על ה’מהפך’ שהרצוג לא חזה: “בעשרה לשבע הגיע אס-אם-אס מציפי (לבני), משהו כזה יגוני. אז פתחתי את הטלוויזיה וכתוב: נתניהו ככה ואני ככה. אמרתי למיכל: ‘תשמעי, קרה משהו דרמטי בלילה'”.

כעת מנסה הרצוג לערוך חשבון נפש ולהסביר את התוצאות בקלפי. ראשית הוא מאשים את ה”מבול של סקרים וציפיות ותמונת מצב שאנחנו מובילים על נתניהו כך שאוכל להרכיב ממשלה.

“לא גבה לבבי, אבל הייתה תחושה כזו בתוך המחנה, ולא נלקחה בחשבון האפשרות שנתניהו, כמו שהוא יודע, ימציא את עצמו מחדש ביומיים וחצי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם גם לא לקחו בחשבון שהפלשתינים ימשיכו בטרור אחרי ההסכם אתם..
    20/03/2015 11:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אויש, כל הפרטים הקטנים והלא-חשובים האלה