בשבוע הבא: הדינר הראשון של ישיבות ‘ארחות תורה’

לראשונה מאז הקמת ישיבות 'ארחות תורה' לפני 17 שנה, על ידי ראש הישיבה, הגראי"ל שטיינמן: המעמד - "בישורון מלך" - בהשתתפות בוגרי הישיבה ותורמים מהארץ והעולם
כ"ד אדר התשע"ה / 15.03.2015 17:30

לראשונה מאז הקמת ישיבות ‘ארחות תורה’ לפני 17 שנה, על ידי ראש הישיבה, הגראי”ל שטיינמן, יתקיים בשבוע הבא דינר ראשון: מעמד לכבודה של תורה, בו ישתתפו הבוגרים, תורמים ונדיבים, אשר מסייעים למוסדות ולישיבות ארחות תורה ברחבי הארץ.

 האירוע יתקיים ביום ראשון הבא, ב’ בניסן, באולמי רויאל גרדן בפתח תקווה, בהשתתפות הגראי”ל שטיינמן, רבני הישיבות וגדולי תורה.

אל המעמד יגיעו בוגרי הישיבה ותורמים מכל רחבי הארץ והעולם, אשר יסייעו בהמשך פיתוח הישיבות והמוסדות ברחבי הארץ.

המעמד – “בישורון מלך” – יתקיים לאחר שבשנים האחרונות התרחבו המוסדות וכיום הישיבה והמוסדות כוללים עשרות ישיבות וכוללים, כולם בראשות ראש הישיבה המלווה באופן אישי את הישיבות, ובהם: ישיבת ארחות תורה בבני ברק, ישיבת תורה בתפארתה באלעד, ישיבת תורת חסד באלעד, ישיבת רינה של תורה בכרמיאל, ישיבת נר זרח בעוצם, וישיבות וכוללים ברחבי הארץ, השייכים כולם לענף הגדול של ארחות תורה. כל המוסדות מנוהלים על ידי מנהל הישיבה, יעקב וירזינבסקי, המוסר נפשו למען הישיבות, מאז יום הקמת הישיבה הראשונה בבני ברק.

DSC_0040

 הרב יעקב כץ, אחד מבוגרי הישיבה, המסייע בארגון של האירוע הגדול, אומר כי מדובר במעמד היסטורי עבור כל תלמידי הישיבות והמוסדות. “מאז ומעולם לא קיימו דינר לישיבה, וכעת מדובר על מעמד אדיר של ‘בישורון מלך’, כאשר אלפי הבוגרים מכל רחבי הארץ מתגייסים בשבועות האחרונים כדי לסייע בהצלחת המעמד לכבודה של תורה.

“אנו מקווים כי נצליח לגרום לכך שהתורמים והנדיבים יסייעו בהקמת מוסדות נוספים של תורה. כל בוגרי הישיבה יודעים כי הישיבה מוגדרת כבן זקוניו של מרן ראש הישיבה שליט”א, כלשונו, ואנו מקווים שהמעמד יהיה גדול לכבודה של תורה”.

אורחות תורה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות