מרן הגר”ד לנדו כתב אות בס”ת שיוגרל: “זכות להיות חלק מפדיון שבויים”

למרות סדר יומו העמוס בשיעורי תורה ובקבלת משחרי פתחו בצרכי ציבור - הקדיש מרן הגר"ד לנדו זמן מיוחד למשלחת 'יד לאחים', שהציגה בפניו את הפעילות המיוחדת לפדיון שבויים ובירך את המסייעים בחמימות מרובה •  מרן גם  כתב אות בספר התורה המיוחד שיוגרל בין אחד התורמים
חרדים 10
י"ט אייר התשפ"ד / 27.05.2024 15:20

על אף סדר יומו הגדוש בשיעורי תורה וחרף היותו טרוד בהנהגת הציבור התקבלו ראשי ארגון הפעילים ‘יד לאחים’ במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו.

לאחר שהובאה בפניו בקשת המשלחת המכובדת, נענה מרן הגר”ד ואמר כי עבור ‘יד לאחים’ יש לפנות זמן מיוחד.

ואכן, לאחר מספר ימי המתנה, התקבל המסר כי מרן הגר”ד יוכל לקבל את המשלחת, שאף הביאה עימה את ספר התורה המיוחד, שזו השנה ה-י”ד שארגון הפעילים יעניק לזוכה שיוגרל מבין התורמים שיתמכו בפעילות ‘יד לאחים’.

ראשי ארגון הפעילים שטחו בפני מרן הגר”ד לנדו את פעילות הארגון בתקופה האחרונה, כאשר לאור מצב המלחמה התרבו הפניות לפדיון שבויים, ועל  המסורת המבורכת ולפיה זה למעלה מעשור, תורמי ‘יד לאחים’ משתתפים בהגרלה וזוכים בספר התורה.

כזכור, כפי המסורת שהונהגה, ספר תורה מהודר ומפואר מוגרל בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים, כאשר בנוסף למצווה החשובה של כתיבת ספר תורה, הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה בו יזכה לבית הכנסת שלו, לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו.

כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וסעודת המצווה.

ראש הישיבה עודד בחמימות מרובה את הפעילים להמשיך בעבודת הקודש ולזכות את עם ישראל במצווה הכבירה של פדיון שבויים, ואמר כי “אין מצווה גדולה מזו, וכל מי שתומך בכך זוכה בחלק מהמצווה”.

לאחר מכן, כתב ראש הישיבה אות בספר התורה המיוחד, שיעמוד לזכות, לשמירה ולהצלה.

רוצים להצטרף להגרלה ההיסטורית על ספר התורה? כנסו לאתר המיוחד.

יצוין, כי בנוסף לזכירה בספר התורה כל המצטרפים להגרלה עד ליום רביעי כ”ח באייר (5.6 למניינם) ישתתפו בהגרלת ביניים על פרסים שווים במיוחד, כאשר הפרס הראשון יעמוד על סך 120,000 שקלים, ועוד יקרי ערך נוספים, כגון חופשה יוקרתית , ש”ס שוטנשטיין במהדורתו הגדולה ושלשה זוכים ב’שואב-שוטף’ מבית ‘טינקו’ –

ההגרלה הגדולה תיערך בעזרת ה’ ביום שני ד’ בסיון ערב חג השבועות, ומהמוקד הטלפוני של הארגון נמסר, כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים המעוניינים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים כאמור לחייג למוקד ההרשמה ב- 9234*  או להיכנס לאתר יד לאחים.

רוצים גם אתם להצטרף להגרלה ההיסטורית? כנסו לאתר המיוחד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות