הח”כ החדש במקום השר אורי אורבך ז”ל: הלל הורביץ מחברון

הלל הורביץ, תושב היישוב היהודי בחברון, ומנהל מועצת בתי העלמין היהודיים בירושלים, קיבל אתמול בצהריים טלפון ממזכירות הכנסת: "מונית לחבר-כנסת בעקבות פטירת השר אורי אורבך" • הוא הח"כ השני שמתגורר בחברון
יוני גרין
כ"ח שבט התשע"ה / 17.02.2015 13:46

הרב הלל הורוביץ ייכנס לכנסת במקומו של אורי אורבך ז”ל מטעם הבית היהודי.

הורביץ מנהל בשנתיים האחרונות את מועצת בתי העלמין היהודיים בירושלים. הורוביץ יהיה חבר הכנסת השני שמתגורר בישוב היהודי בחברון, לצד חברת הכנסת אורית סטרוק.

הלל הורביץ, שלקראת הבחירות לכנסת ה-20 ניהל מגעים עם סיעת ‘יחד’, קיבל אתמול בצהריים טלפון ממזכירות הכנסת. “מונית לחבר-כנסת בעקבות פטירת השר אורי אורבך”.

הרוביץ ההמום התקשה לקבל את המינוי הפתאומי. “רגע, אולי תחכו עד אחרי השבעה?”, ניסה לבקש ממזכירות הכנסת.

“מצטערים, אדוני. מונית אוטומטית. נעדכן אותך לגביי מועד ההשבעה…”, הייתה התשובה.

הורביץ סיפר בשיחה עם COL כי אורבך סייע לו רבות בענייני חברון. “רק באחרונה התלבטנו איתו על שם לגביי פרויקט ייחודי שאנחנו משיקים בחברון”, סיפר.

“זכורה לי במיוחד שיחת טלפון עם אורבך בנוגע לענייני חברון. היה זה בעיצומו של הפריימריז בבית היהודי והתנצלתי על ההטרדה. אורבך אמר: אתם עוסקים בענייני נצח, מקסימום לא אהיה שר…”

מה תספיק לעשות בכנסת בחודש שנותר עד הבחירות, נשאל הורביץ. “הכל בהשגחה פרטית ואם נקבע שאכנס לכנסת לחודש – אז אעשה מה שאצטרך בכדי לסייע לדברים הטובים והחיוביים”.

דובר הישוב היהודי בחברון נעם ארנון אמר: “חברון הוא המקום המוביל במספר חברי הכנסת יחסית לתושבים. אנחנו מברכים את כל השליחים שעושים עבודה קשה במערכת הפוליטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות