דרעי: “כניסה לממשלה תמורת ביטול הסנקציות הפליליות”

יו"ר ש"ס אריה דרעי הבהיר בראיון שהעניק לאתר וואלה, כי הוא אינו חלק מ"קואליציית רק לא ביבי" • הצהיר: בקרוב ינקוב בשם המועמד עליו הוא ממליץ לראשות הממשלה • "לבוז'י הרצוג אין אפשרות, לפי הסקרים היום, להקים ממשלה"
נחמן גור
י"ט שבט התשע"ה / 08.02.2015 19:56

יו”ר ש”ס, אריה דרעי, אמר היום (ראשון) בראיון לאתר וואלה, כי בקרוב ינקוב בשמו של המועמד שעליו הוא ממליץ לראשות הממשלה. “לא נתחמק מהדבר הזה”, הבטיח.

דרעי גם הצהיר, לראשונה, כי ידרוש את ביטול הסנקציות הפליליות נגד בחורי הישיבות, כאחד מתנאי המו”מ הקואליציוני.

דרעי  לא נקב בשמו של מי מהמועמדים, אך אמר כי לפי הסקרים כרגע הוא אינו רואה אפשרות שיו”ר המחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג, ירכיב את הממשלה.

“אמרתי שלא נשב בממשלת שמאל? זה פשוט מאוד, תקרא את המנדטים. אין אפשרות לפי הסקרים היום לבוז’י הרצוג להקים.. ברגע שאיווט ליברמן הודיע שהוא לא יישב בממשלת שמאל, אז אני לא רואה מאיפה בוז’י…”

כאשר נשאל על הבעת תמיכה מסוימת שהפגין כלפי הרצוג, בעת שישבו באופוזיציה, אמר דרעי: “היינו באופוזיציה, המשימה שלנו הייתה להפיל את הממשלה, והפלנו את הממשלה. כעת, אני רואה לפי תוצאות הסקרים. אמרתי שאני לא חלק מקואליציית רק לא ביבי. נראה מי יביא מנדטים”.

דרעי נשאל מה התנאים שלו לכניסה לממשלה – והשיב: “מע”מ אפס על מוצרי יסוד, שכר מינימום של 30 שקל, דיור ציבורי – וביטול הסנקציות הפליליות”.

כשנשאל אילו תיקים ידרש – הגיב: “לא את החוץ ולא את ביטחון הפנים. את התיקים החברתיים”.

יו”ר ‘ישראל ביתנו’, שר החוץ אביגדור ליברמן הצהיר אתמול כי ידרוש את תיק הביטחון, אולם עוד קודם לכן אמר כי לא יהיה שותף לממשלה שתשנה את חוק השיוויון בנטל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה דרעי חבר בקואליציית
    09/02/2015 10:01
    נעימי
  1. חוץ מזה כלום לא באמת מעניין אותו.