דיווח בעיתון לבנוני: כך חיסלה ישראל את הגנרל האיראני

העיתון הלבנוני אל-גומהוריה: הגנרל האיראני אללה-דאדי, איש 'משמרות המהפכה' שחוסל על ידי ישראל, השאיר את הטלפון הנייד שלו דלוק, ובכך איפשר לאתרו בקלות • "השארת הטלפון דלוק אפשרה לישראל להאזין לו"
אליעזר היון
ד' שבט התשע"ה / 24.01.2015 20:53

שבוע אחרי חיסול הבכיר האיראני, איש ‘משמרות המהפכה’, הגנרל אללה דאדי, והתמונה מתחילה להתבהר: העיתון הלבנוני אל-גומהוריה דווח היום (שבת) כי אללה-דאדי השאיר את הטלפון הנייד שלו דלוק, ובכך איפשר לישראל לאתרו בקלות.

מחקירת החיסול מתברר, כי הגנרל השתמש במכשיר הנייד שלו בכל נסיעותיו מדמשק אל כפר מזרעת אל-עמל, שם הופצצה השיירה.

באזור, כך מדווח העיתון, פעל חדר פיקוד משותף ששימש את הקצינים האיראניים, הסוריים, ואנשי חיזבאללה.

חדר הפיקוד שימש את הקבוצה לתצפיות ולישיבות.

עוד נכתב בדיווח, כי השארת הטלפון דלוק אפשרה לישראל להאזין לגנרל אללה-דאדי, מה שהוביל בסופו של דבר לאיתור שיירתו בקלות על ידי ישראל.

איראן: ישראל תשלם

זמן קצר לאחר הארוע הגיבה איראן כי על “ישראל להיות מוכנה לברק הרסני שיכה בה”.

“רצח בני האיסלאם, מהווה נקודת מפנה חדשה בקריסת המשטר הציוני”, אמר בכיר משמרות המהפכה מוחמד ג’עפרי והוסיף: “על ישראל להמתין עד שיגיע הרגע שהיא תשלם על הפשע שלה”.

ג’עפרי, שצוטט באתר אל-מיאדין המזוהה עם החיזבאללה, הוסיף: “הציונים כבר הרגישו בעבר את הזעם שלנו על פשעיהם. התקיפה בקוניטרה מדגישה את הצורך שלא להתרחק ממטרת הג’יהאד עד למחיקת החיידק המושחת – ישראל”.

בתוך כך, עיתון לבנוני דיווח כי מזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום בתחילת השבוע הקרוב ולהגיב להריגת אנשיו בתקיפה. הנאום, כך על פי היומון הלבנוני א-ספיר, המקורב לחיזבאללה, תוכנן ליום ה-16 בפברואר, יום השנה לחיסולו של עימאד מורניה – אביו של ג’יהאד מורניה, אך הוקדם בשל חיסול פעילי הארגון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות