ח”כ מיקי רוזנטל: העברתי מידע למשטרה על משה ליאון

ח"כ מיקי רוזנטל השווה בערוץ הכנסת בין 'ישראל ביתנו' לארגון פשע: "חלקים בסיעה פועלים כמו ארגון פשע" • "משה ליאון הוקלט על ידי עד מדינה ועל כך הוא נחקר ואני הוספתי את מה שאני יודע למשטרה"
נחמן גור
ח' טבת התשע"ה / 30.12.2014 16:02

ח”כ מיקי רוזנטל מהעבודה מגדיר אנשים במפלגת ‘ישראל ביתנו’ כארגון פשע. זאת בעקבות חקירת פרשת השחיתות הגדולה בה מעורבים בכירים במפלגה.

“חלקים בישראל ביתנו פועלים כמו ארגון פשע”, אמר רוזנטל, בעבר עיתונאי חוקר, בראיון לערוץ הכנסת. כדוגמא לכך הביא את החוק שנועד להטיל מס על תיירות מרפא, כאשר רוב העוסקים במקצוע זה הם עולים מרוסיה, “ישראל ביתנו התנגדה כי היא משמשת כמתווכת מול אותם רוסים”.

הוא הוסיף עוד, כי הפעילות של אותם אנשים נראתה גם בעניין חוק העמלות לעו”ד בתביעות מול ביטוח לאומי – חוק שעבר לאחרונה בכנסת.

“החוק עבר גם בתמיכת ישראל ביתנו, אך משה ליאון, שהוא לוביסט וחבר של אביגדור ליברמן, קיבל כסף כלוביסט מאותן חברות, וביקש מליברמן לעצור את החוק וכך נעשה. לזה אני קורא ארגון פשע”, אמר.

רוזנטל בטוח בדבריו ואינו מפחד מתביעה נגדו – ואף הדגיש: “אם יתבעו אותי אני אסיר את החסינות”.

בהמשך הראיון הודה רוזנטל כי התלונן במשטרה על פעילותו של ליאון. “משה ליאון הוקלט על ידי עד מדינה ועל כך הוא נחקר ואני הוספתי את מה שאני יודע למשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות