אצל הגר”ח: השוטר שהרג מחבל ונפצע סיפר איך זה קרה

השוטר שחיסל את אחד המחבלים ונפצע ברגלו בטבח בבית הכנסת בשכונת הר נוף ביקש – 'יד שרה' נענתה: רס"ר יצחק ויצמן הוסע אל הגר"ח קנייבסקי, קיבל ברכת החלמה וגולל בפניו את התרחשות האירועים וחיסול המחבלים
שלמה בן חיים
ח' כסלו התשע"ה / 30.11.2014 18:12

בתאום צוותי יד שרה הגיע אתמול השוטר רס”ר יצחק ויצמן, שנפצע ברגלו מירי המחבלים בטבח הרצחני בבית הכנסת ‘בני תורה’ בהר נוף – כדי לקבל את ברכתו של הגר”ח קנייבסקי.

וייצמן, שהיה השוטר הראשון שהגיע אל זירת הפיגוע ופתח בקרב מול המחבלים, סיפר לגר”ח על השתלשלות הפיגוע, וגולל בפניו כיצד פגע במחבלים וסייע בחיסולם.  “הייתי על האופנוע בקצה השני של העיר והגעתי במהירות על מנת לפגוע במחבלים ולהציל את המתפללים”, סיפר וייצמן לגר”ח. “יריתי לעבר מחבל אחד והרגתי אותו, יריתי גם לעבר השני ופצעתי אותו. פעלתי מתוך רצון להציל אנשים”.

עם ויצמן, הגיעו בני כהן, איש הקשר למגזר החרדי ביד שרה, ונסים כהן אחראי אבטחה ותושב מעלה אדומים. הם הגיעו ברכב המיוחד להסעת רתוקים לכיסאות גלגלים אל ביתו של ויצמן במעלה אדומים, והנהג המתנדב שעיה ליכטנשטיין, שכבר הסיע את ויצמן מספר פעמים מביתו אל בית החולים ‘שערי צדק’ – זכה במצוות הסעה נוספת.

הגר”ח ברך את הפצוע הנרגש שתהיה לו רפואה שלימה ושיבריא במהרה – וצירף ברכה נוספת לנשיא ומייסד יד שרה אורי לופוליאנסקי. יד שרה “אימצה” את ויצמן בסיוע מלא בהסעותיו לקבלת טיפול בבית החולים – ולחזרה לשהייה עם משפחתו, כפי שעשתה לפצועי צה”ל רבים במהלך הקרבות בדרום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות