כתב אישום כנגד רוצחו של החייל אלמוג שילוני הי”ד

המחבל אבו חאשיה, רוצחו של החייל אלמוג שילוני הי"ד, מואשם כי נכנס למדינה באופן לא חוקי, רכש סכין, ורצח את אלמוג תוך שהוא מנסה לחטוף את נשקו ולבצע פיגוע נוסף • נכשל לאחר שאזרח הגיע למקום והיכה אותו
אליעזר היון
ב' כסלו התשע"ה / 24.11.2014 13:05

כתב אישום הוגש היום (שני) כנגד נור אלדין אבו חאשיה, רוצחו של החייל אלמוג עשהאל שילוני הי”ד.

על פי כתב האישום, הנאשם נכנס לישראל באופן בלתי חוקי, רכש סכין ונסע לתחנת רכבת ההגנה בתל אביב במטרה לרצוח חייל ולזכות לסטטוס של ‘שהיד’.

המחבל הגיע לתחנה, הבחין בשילוני שנשא על גופו רובה מסוג M16 והחליט לדקור אותו. על פי התכנון המקורי, תכנן אבו חאשיה לחטוף את הנשק מאלמוג, ולנסות לפגוע ביהודים נוספים.

המחבל נעמד מול אלמוג הי”ד ודקר אותו בבטנו באמצעות הסכין. אלמוג נפל על הכביש, ניסה להתגונן באמצעות רגליו, אך אבו חאשיה המשיך ודקר אותו מספר פעמים נוספות. במהלך הדקירות ניסה המחבל לקחת את נשקו של שילוני, אך נכשל לאחר שאזרח הגיע למקום והיכה אותו.

המחבל ברח, תוך שהוא זורק את הסכין בקרבת מקום הרצח. כעבור זמן מה הוא נעצר על ידי כוחות הביטחון בדירה בקומה רביעית ברחוב סמוך.

אלמוג הי”ד, חייל שומר מצוות מהעיר מודיעין, הגיע ללא דופק וללא נשימה אל בית החולים על-שם שיבא בתל השומר, ולא הצליח לשרוד את הפציעה הקשה, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו בשעות הערב.

אחיו התאום, סהר שילוני, סיפר על הרגעים שקדמו לפיגוע:  “ממה שהבנו, המחבל ניסה לחטוף לו את הנשק, אבל אחי התנגד, הדף אותו ואז הוא הוציא סכין. אחי רק רצה לחזור לבסיס, ופשוט נדקר ונפצע. זה פשוט לא יכול להיות ככה. יש פה חיילים ואנשים שנפצעים, שנדקרים ברחוב, אי אפשר ללכת במדינה הזאת לבד, אי אפשר ללכת במדינה הזאת בשקט. זו המדינה שלנו, נלחמנו עליה, אחי התאום נלחם עליה”. 

הרב דב לפשיץ, מרבני הנח״ל החרדי, במסגרתו שירת שילוני סיפר: “אלמוג היה ירא שמיים אמיתי. דאג לכל החיילים סביבו להעלותם בתורה ויראת שמים. מפקד נערץ על פקודיו. הלב שלי נשבר על הירצחו על ידי בן עוולה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות