הטבח: כנסי חיזוק מקצועיים, קריאות ‘לא להעסיק ערבים’

תחת הכותרת "פחד בלבול, הלם, חרדה, איך יוצאים מזה"? יתקיים מחר ערב דיון ולמידה של טכניקות המסייעות להתמודדות רגשית בעקבות הטראומה • קריאות בשכונה: "לא לרכוש בחנויות המעסיקות ערביים"
אליעזר היון
כ"ט חשון התשע"ה / 22.11.2014 19:59

שכונת הר-נוף בירושלים מלקקת את פצעיה: העיתון השכונתי, המחולק בערב שבת לכלל התושבים בשכונה, קורא לכנס “התמודדות רגשית בעקבות הטראומה”.

תחת הכותרת “פחד בלבול, הלם, חרדה, איך יוצאים מזה”? מארגן המנהל הקהילתי ערב דיון ולמידה של טכניקות המסייעות להתמודדות רגשית בעקבות הטראומה.

בכנס שיתקיים מחר (ראשון) יופיעו הרב חנניה צ’ולק יו”ר ארגון ‘עזר מציון’, וד”ר דוד בן דור – פסיכיאטר מומחה לילדים ונוער.

בעיתון מתפרסמים גם דברי הרבנים הגאונים יצחק רובין ודוד יוסף. הרב רובין, רב קהילת ‘בני תורה’, מתאר את גדלותם של הנרצחים ומתחנן בפניהם שירעישו שמים וארץ למען משפחותיהם השבורות ולמען חברי הקהילה הרצוצים.

הרב דוד יוסף מזכיר את סוגיית הר הבית: “קמו אנשים תמהוניים נגד ההלכה ומכניסים עצמם לאיסור כרת, ויחד עם זה מכניסים את עם ישראל לסכנת נפשות, מי התיר להם זאת”?

במנשר נוסף שחולק בבתי התושבים קוראים מארגניו להימנע מלקנות בבתי עסק בשכונה המעסיקים ערבים: “כולנו יודעים – אם הרוצחים לא היו מועסקים אצלנו, הם לא היו מגיעים אלינו. בבוקר טבח – בערב טובח, ביום מנקה – בלילה רוצח, בבוקר פועל – בערב מתבולל, ביום מלצר – בערב מחבל. לא קונים ממי שמעסיק רוצחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות